۱۴۷ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید کشور به بهره‌برداری رسید


147 هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید کشور به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور از بهره‌برداری ۱۴۷ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، یدالله رحمانی پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین افتتاح بیش از 1800 واحد مسکن مهر در شهر صدرا  با بیان اینکه در مجموع 400 هزار واحد مسکن مهر برای شهرهای جدید کشور پیش‌بینی شده است اظهار داشت: تاکنون 147 هزار واحد از آنها افتتاح شده و واحدهای باقیمانده نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تنها در شهر جدید پردیس در استان تهران به دلیل اینکه برخی طرح‌های مسکن مهر در سال 91 آغاز شده است افتتاح بخشی از واحدهای این شهر در سال آینده انجام می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور با اشاره به ثبت‌نام 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در سراسر کشور خاطرنشان کرد: تاکنون یک میلیون و 300 هزار واحد به بهره‌برداری رسیده است.

رحمانی درباره زمان اتمام طرح‌های مسکن مهر شهر صدرا استان فارس نیز گفت: امید است که تمام واحدهای مسکن مهر این شهر تا پایان آذرماه امسال به بهره‌برداری رسد.

عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌ها در شهرهای جدید عنوان کرد: توجه به نیازهای ساکنان شهرهای جدید در این زمینه مدنظر است.

وی افزود: در راستای تکمیل زیرساخت‌ها در شهرهای جدید کشور بیش از 500 میلیارد ریال از منابع شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور برای ساخت 5 مدرسه، 6 مسجد و 64 واحد تجاری، محوطه‌سازی و ایجاد بولوار و معابر و غیره در این شهرها هزینه شده است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon