دبیر شورای فضای مجازی پیوست فرهنگی را به مجلس ارائه کند

دبیر شورای فضای مجازی پیوست فرهنگی را به مجلس ارائه کند

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: از دبیر شورای عالی فضای مجازی انتظار داریم که پیوست فرهنگی را جهت تصویب در اختیار مجلس قرار دهد تا کار تصویب نیز در یک کارگروه به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم, حجت الاسلام سالک رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با حضور در دومین نمایشگاه صنعت بومی سایبری با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی درست درباره فضای مجازی به مردم در قالب پیوست فرهنگی باشد, اظهار داشت: از دبیر شورای عالی فضای مجازی انتظار داریم که پیوست فرهنگی را جهت تصویب در اختیار مجلس قرار دهد تا کار تصویب نیز در یک کارگروه به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه امروز آلمان و برزیل در تلاشند تا اطلاعات خود را بومی کنند , ابراز کرد: ما نیز می‌توانیم این کار را انجام دهیم و باید به انجام برسانیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه محتوای ما باید مبنای اسلامی و انقلابی داشته باشد گفت: شبکه ملی اطلاعات باید در منزل مردم برود و سرویس‌دهی کند که البته این کار نیازمند مدیریت قوی است.

او افزود: برای انجام چنین کاری باید مشکلات مدیریتی را حل کنیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ، اقتصاد مقاومتی و امنیت سه مقوله به هم پیوسته است، تاکید کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی ، وابستگی به اقتصاد نفتی را از بین می‌برد،در کمیسیون فرهنگی مجلس پای این هدف ایستاده‌ایم و هرگونه تهمتی را تحمل می‌کنیم.

وی یادآور شد: نیازمند تشکیل جبهه عظیم فرهنگی مجازی هستیم و آماده‌ایم در جنگ نرم در مقابل دشمنان بایستیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک