جوانان متاهل در چهارمحال و بختیاری تسهیلات‌ ویژه دریافت می‌کنند

جوانان متاهل در چهارمحال و بختیاری تسهیلات‌ ویژه دریافت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: جوانان متاهل در چهارمحال و بختیاری تسهیلات‌ ویژه دریافت می‌کنند.

حسین زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به اینکه جوانان متاهل در چهارمحال و بختیاری تسهیلات‌ ویژه دریافت می‌کنند، اظهار داشت: جوانان واجد شرایط می‌توانند به بانک‌های عامل در استان مراجعه و تسهیلات را در یافت کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی جوانان استان برپا می‎شود، افزود: همزمان با هفته جوان نمایشگاه‌هایی جهت ارائه برنامه‎‌ها و فعالیت‌های مرتبط با امور جوانان در استان برپا می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری برگزاری مسابقه طناب‌کشی، بسکتبال، والیبال و پیاده‌روی را از مهم‌ترین برنامه‌‍های هفته جوان عنوان و بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت روز تولد حضرت علی اکبر(ع) و فته جوان برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در سارسر استان برگزار می‌شود.

زمانی با اشاره به اینکه ستاد ساماندهی به امور جوانان در استان تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان استان به ریاست استاندار 10 خردادماه همزمان با هفته جوان تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این ستاد مشکلات جوانان استان در زمینه‌های مختلف بررسی می‌شود، گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌های استان در محل فرمانداری‌ شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران و با حضور مسئولان شهرستان‌ها در هفته جوان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امسال هفته جوان با شعار« جوان باوری، جوان یاوری» نامگذاری شده است، ادامه داد: از 7 خردادماه به مدت یک هفته برنامه‌های ویژه جوانان در استان اجرا می‌شود.

زمانی از افتتاح پروژه‌های ورزشی در این هفته خبر داد و خاطر نشان کرد: در هفته جوان در همه شهرستان‌های استان جوان شایسته و برتر در عرصه‌های دینی، علمی، هنری، اقتصادی و ورزشی معرفی و تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon