مخابرات: آقای واعظی برنامه توسعه ما را از معاون‌تان بخواهید

مخابرات: آقای واعظی برنامه توسعه ما را از معاون‌تان بخواهید

خبرگزاری تسنیم: شرکت مخابرات ایران علی‌رغم اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر نداشتن برنامه توسعه، در نامه‌ای صریح عنوان کرد که پیش از این برنامه توسعه‌ای خود را به وزارت ارتباطات داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، مخابرات ایران بعد از اظهارات وزیر ارتباطات مبنی منوط دانستن افزایش تعرفه تلفن‌های ثابت در صورت ارائه برنامه توسعه‌ای، بیانیه‌ای را منتشر کرده که در آن به ارائه برنامه توسعه‌ای این شرکت به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خبر داده است.

در این بیانیه آمده است:

"شرکت مخابرات ایران در اجرای مصوبه دولت و با هماهنگی وزیر محترم ارتباطات طرح همکدی تلفن ثابت را با میلیاردها تومان هزینه و کاهش 10 تا 30 درصدی درآمد، با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکان و قول وزیر برای جبران کاهش در آمد اجرا و گزارش اقدامات خود را در زمستان 93 تقدیم ایشان کرد.

از آنجا که تغییر یا تعدیل تعرفه‌ها نیازمند مصوبه کمیسیون ارتباطات است این کمیسیون علاوه بر گزارش کاهش در آمد ناشی از همکدی، برنامه توسعه مخابرات در سال‌های آتی را نیز درخواست داشت که این برنامه در تاریخ 27 / 11/ 93  با شماره 13227 / 2 به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال و رسید دریافت شد.

اساس این برنامه، نظر کارشناسان داخلی و مشاوران خارجی شرکت مخابرات ایران، میزان سرمایه‌گذاری در چهار سال 7 هزار میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و توسعه زیرساخت بویژه شبکه و IT است.

باتوجه به فرمایشات مقام محترم وزارت ارتباطات مبنی بر عدم دریافت برنامه توسعه مخابرات، به نظر می‌رسد همکاران محترم سازمان تنظیم مقررات یا دبیرخانه کمیسیون این برنامه را عمداً یا سهواً به ایشان نداده باشند.

با این توضیحات و از آنجا که به صحت فرمایشات آقای دکتر واعظی اطمینان کامل داریم، تقاضا داریم جناب وزیر از همکاران خود در این باره توضیح بخواهند و حقیقت را به اطلاع افکار عمومی برسانند و در خصوص تعدیل تعرفه‌ها اقدام عاجل بفرمایند. چرا که از دستور خارج شدن تغییر تعرفه‌ها به این بهانه ناشی از عملکرد دبیرخانه کمیسیون است."

 

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی
اخبار روز اقتصادی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
بانک ایران زمین
بانک سرمایه
آسیاتک