تقدیر از عکاسان یمنی در نمایشگاه آثار منتخب «قاب سرخ»

تقدیر از عکاسان یمنی در نمایشگاه آثار منتخب «قاب سرخ»

خبرگزاری تسنیم: در نمایشگاه آثار منتخب «قاب سرخ» ۷۲ عکس منتخب از آثار جشنواره قاب سرخ به نمایش گذاشته می‌شود. در کنار آن ۲۰ عکس هم از جنایات آل سعود در یمن که توسط عکاسان یمنی عکاسی شده به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فراخوان انتخاب بهترین عکس از گلزارهای شهدا در اواخر اسفندماه 93 داده شد. 3000 عکس به دبیرخانه این مسابقه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال شد. حدود 60 درصد این عکس‌ها توسط دوربین‌ها و عکاسان حرفه‌ای عکاسی شده و 40 درصد به وسلیه موبایل و دوربین‌های آماتوری انجام گرفته است. یک هیأت 5 نفری از متخصصین و خبرگان عکاسی دفاع مقدس، 72 قطعه از این عکس‌ها را به عنوان بهترین عکس‌ها انتخاب کرده‌اند. این عکس‌ها از امروز دوشنبه چهارم خرداد که روز مقاومت، پایداری و روز دزفول در نمایشگاه قاب سرخ به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه در گالری فکه باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت واقع در انتهای بزرگراه حقانی برپا می‌شود. آیین افتتاحیه نمایشگاه آثار منتخب نخستین جشنواره عکس «قاب سرخ» با حضور سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ساعت 10 صبح برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه 72 عکس منتخب از آثار جشنواره قاب سرخ به نمایش گذاشته می‌شود. در کنار آن 20 عکس هم از جنایات آل سعود در یمن که توسط عکاسان یمنی عکاسی شده به نمایش گذاشته خواهد شد. نمایشگاه از دوشنبه 4 خرداد تا شنبه 9 خرداد ماه94 در گالری فکه باغ موزه دفاع مقدس برپاست. و مراسم اختتامیه در روز 9 خرداد ماه برگزار می‌شود. در اختتامیه سه نفر در بخش عکاسان حرفه ای، سه نفر در بخش عکاسی آماتور تقدیر می‌شوند. یک عکاس دفاع مقدس، یک خانواده عکاس شهید دفاع مقدس، یک عکاس جانباز دفاع مقدس و دو عکاس یمنی هم تجلیل می‌شوند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران