پیشرفت‌های ایران اسلامی استکبار ‌را تسلیم و به میز مذاکره کشاند‌


پیشرفت‌های ایران اسلامی استکبار ‌را تسلیم و به میز مذاکره کشاند‌

خبرگزاری تسنیم: پدر شهید احمدی روشن گفت: شهدای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف سبب شد استکبار جهانی در مقابل مردم ایران سر خم کند و با ما سر یک میز مذاکره قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دورود، رحیم احمدی روشن در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر که در شهرستان دورود برگزار شد اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی از جایگاه بزرگی و رفیعی ‌نزد خداوند متعال برخوردار هستند و خانواده‌های شهدا و مردم ایران با داشتن چنین فرزندانی باید افتخار کنند.

وی افزود: مردم ایران با دادن شهدای گران‌قدری که در طول انقلاب اسلامی برای اعتلای دین فدا کردند، از امتحان الهی سربلند خارج شدند.

پدر شهید احمدی‌روشن خاطرنشان کرد: شهدای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های نظام اسلامی در زمینه‌های مختلف سبب شدند که استکبار جهانی در مقابل مردم ایران سر خم کند و با ما سر یک میز مذاکره قرار گیرد.

وی گفت: مقام معظم رهبری همواره در سخنرانی‌هایشان از عدم خوش‌بینی سخن گفتند و دغدغه خود را نسبت به مذاکرات اعلام کرده‌اند. در مذاکرات ‌نباید به دشمن خوش‌بین بود چراکه استکبار ‌در سنوات گذشته اوج دشمنی‌های خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی به اثبات رسانده است.

پدر شهید احمدی‌روشن با اشاره به وظیفه مردم و مسئولان برای حراست از دستاوردهای هسته‌ای افزود: همه ما در مقابل دستاوردهای هسته‌ای مسئولیت داریم چراکه دانشمندان ما با مشقت‌های فراوان به دانش بومی دست پیداکرده‌اند؛ ما باید از این دستاوردها حراست کنیم.

وی تاکید کرد: شهدای هسته‌ای پایه‌های مستحکمی در این دانش ایجاد کرده‌اند، همه ما مسئولیت داریم از این دستاوردها صیانت کنیم.

پدر شهید احمدی‌روشن اظهار داشت: در این مذاکرات و توافق ژنو اجازه استفاده از دستگاه‌های مدرن را به کشور ما نداده‌اند و اگر صنعت هسته‌ای ما را قبول کرده‌اند، پس چرا استفاده از تکنولوژی را به ما نمی‌دهند.

وی با اشاره به استقلال ایران عنوان کرد: ملت ایران در سال‌های پس از انقلاب روی پای خود ایستاده‌اند و نیاز به دشمنان نداشته است و ما از شعب‌های ابی‌طالب زیادی گذشته‌ایم و نباید در مقابل دشمنان دست نیاز دراز کنیم.

پدر شهید احمدی‌روشن عقب‌نشینی هسته‌ای ‌برابر غرب را غیرقابل‌قبول دانست و عنوان کرد: اگر در مذاکرات هسته‌ای در مقابل دشمنان عقب‌نشینی کردیم در مقابل آیندگان باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon