مرحله نهائی رزمایش عملیات "بیت المقدس ۲۷" در اصفهان آغاز شد


مرحله نهائی رزمایش عملیات "بیت المقدس 27" در اصفهان آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: صبح امروز مرحله نهائی رزمایش عملیات "بیت المقدس ۲۷" در منطقه عمومی نصرآباد با حضور یگان‌های پیاده، مکانیزه، توپخانه، یگان های ویژه و نیروی مخصوص، هوانیروز و جنگنده های نیروی هوائی ارتش آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، صبح امروز مرحله نهائی رزمایش عملیات «بیت المقدس 27» در منطقه عمومی نصرآباد با حضور یگان های پیاده، مکانیزه، توپخانه، یگان های ویژه و نیروی مخصوص، هوانیروز و جنگنده های نیروی هوائی ارتش آغاز شد.

در این مراسم امیر پوردستان فرمانده ارتش جمهوری اسلامی، زرگرپور، استاندار اصفهان، امیر جهادی، فرمانده ارتش جمهوری اسلامی در منطقه اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری و جمعی از فرماندهان و مسئولان کشوری و لشگری و استانی حضور دارند.

در این مرحله از رزمایش با تک هوائی دشمن فرضی آغاز شد و یگان های مکانیزه با پشتیبانی آتش بالگردهای هوانیروز و توپخانه نیروی زمینی ارتش با اجرای تاکتیک های مناسب و تامین شده تلاش دشمن فرضی را برای تجاوز خنثی و منهدم کرد.

عملیاتی کردن تجهیزات و سلاح های پرتوان عرصه صنعت دفاعی کشور و نیروی زمینی ارتش طراحی و تولید شده است را به نمایش می گذارند.

مرحله نهائی رزمایش بین المقدس 27 با حضور تمامی دسته های نیروی زمینی ارتش و استفاده از تجهیزات و سلاح هائی که تاکنون رونمائی شده است از قبیل سلاح تک تیرانداز شاهر، تانک های بهینه سازی شده اسکرپین، تیربارهای شش لول اخگر برگزار شد.

هم چنین در این مرحله میزان آمادگی تمامی یگان های پیاده نیز به نمایش گذاشته می شود.

در پایان این روز و مرحله از رزمایش که با حضور مقتدرانه یگان های نیروی زمینی ارتش همراه است، فرماندهان و اساتید توانمند تجربیات 8 سال دفاع مقدس و تاکتکی دفاعی لازم را به افسران و فرماندهان یاد آور می شوند.

هم چنین پهباد نیروی زمینی علاوه بر عکس برداری از دشمن فرضی به صورت آن لاین تمامی اطلاعات را به قرارگان فرماندهی رزمایش ارسال می کنند که این عمل پهبادها را باید از توانمندی و ارتقای یگان های پهبادی نیروی زمینی ارتش برشمرد.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon