جدیدترین سلاح تک‌تیرانداز نزاجا با نام "بی‌‌ام‌ژ۲" رونمایی شد

جدیدترین سلاح تک‌تیرانداز نزاجا با نام "بی‌‌ام‌ژ2" رونمایی شد

خبرگزاری تسنیم: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از رونمایی از سلاح تک‌تیرانداز ۷.۶۲میلی‌متری بی‌ام‌ژ۲ در رزمایش بیت‌المقدس ۲۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه رزمایش بیت‌المقدس 27 که در 3 منطقه عملیاتی کشور برگزار می‌شود به آخرین تجهیزات و فناوری‌های این نیرو در این رزمایش اشاره کرد و گفت: سلاح تک‌تیرانداز 7.62میلی‌متری (کالیبر ناتو) بی‌ام‌ژ2 با قدرت درگیری 800 متر و برای استفاده علیه نفرات، تجهیزات و تسلیحات دشمن و برای انهدام مواضع دشمن فرضی در رزمایش بیت‌المقدس 27 رونمایی و به‌کارگیری شده است.

وی افزود: پهپادهای یگان‌های نیروی زمینی ارتش با قدرت ارتقای بالا و عکس‌برداری از مناطق و مواضع دشمن فرضی بلافاصله اطلاعات را در اختیار فرماندهان قرارگاه نیروهای خودی قرار می‌دهند تا یگان‌های خودی را برای مواضع دشمن طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: بالگردهای هوانیروز نیز با حضور در منطقه رزمایش با قدرت انبوه آتش بر دشمن فرضی تسلیحات و تجهیزات دشمن فرضی را منهدم کردند و به محاصره یگان‌های خودی در آوردند.

وی گفت: در رزمایش بیت‌المقدس 27، یگان‌های مخابراتی نقش بسزایی را در ارتباط فرمانده با یگان‌های تحت امر برقرار کردند که این از محسنات فنون ارتباطی در این رزمایش بود.

انتهای پیام/1*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon