چرا مسابقات جهانی توسعه واترپلو برای وزارت ورزش مهم نیست؟

چرا مسابقات جهانی توسعه واترپلو برای وزارت ورزش مهم نیست؟

خبرگزاری تسنیم: هیچ‌یک از مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی توسعه واترپلو شرکت نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،  روز گذشته (یک‌شنبه) مسابقات جهانی توسعه واترپلو (فینا ترافی) رسماً افتتاح شد. این مسابقات در حالی روز گذشته افتتاح شد که هیچ کدام از مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان زحمت به استخر آمدن را به خود ندادند و تنها مقام مسئول ورزشی که در این رویداد حضور پیدا کرد، شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک بود.

تنها دلخوشی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در برگزاری این مسابقات حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بود. حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه مسابقات فینا ترافی در حالی بود که محمود گودرزی وزیر ورزش و 4 معاون او - با فاکتور گرفتن از رباب شهریان - به نام‌های نصرالله سجادی، سیدمناف هاشمی، عبدالحمید احمدی و غلامرضا شعبانی بهار هیچ‌کدام در مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی توسعه واترپلو شرکت نکردند. اگر این مسابقات در یک کشور دیگر برگزار می‎شد، قطعاً مسئولان ارشد ورزش آن کشور، رفتاری متفاوت با این موضوع می‌کردند.

شاید این بی‌توجهی مسئولان وزارت ورزش و جوانان باعث دلسردی مسئولان فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و حتی سایر رشته‌های پایه شود. وقتی برگزاری این مسابقات که یکی از بزرگترین رویدادهای دهه‌های اخیر ورزشی کشور است با کم‌لطفی مسئولان ارشد ورزش کشور مواجه می‌شود، دیگر چه توقعی از سایر نهادها از جمله صدا و سیما می‌توان داشت؟ صدا و سیما هم که قول پخش زنده مسابقه روز افتتاحیه را داده بود، به قولش عمل نکرد.

عدم حضور مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه مسابقات جهانی توسعه واترپلو در حالی است که آنها همواره از اعطای میزبانی به ایران استقبال و فدراسیون‌ها را برای این کار ترغیب می‌کنند، چندان اتفاق خوش‌آیندی نیست. اتفاق روز گذشته نشان داد که مسئولان ارشد ورزش کشور تنها حاضرند خوب سخنرانی کنند و در میدان عمل غایب باشند.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon