جشنواره دانش‌آموز سالم در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

جشنواره دانش‌آموز سالم در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل آسیب‌های اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره دانش‌آموز سالم با هدف پیشگیری از اعتیاد دانش‌آموزان استان برگزار شد.

حجت‌الله رضوی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، اظهار داشت: جشنواره دانش‌آموز سالم از طریق فراخوان مقاله، شعر، داستان، عکس، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه، نرم‌افزار و چندرسانه‌ای در مدارس استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه امسال چهارمین دوره جشنواره دانش‌آموز سالم در دوره متوسطه در مدارس استان برگزار شده است، افزود: 190 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که در هر رشته یک اثر به عنوان اثر برتر انخاب شد.

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نفرات اول تا چهارم در هر رشته تجلیل شدند، بیان کرد: آثار نفرات برتر برای شرکت در جشنواره ملی دانش‌آموز سالم ارسال شدند.

رضوی با اشاره به اینکه ارسال آثار نسبت به سال گذشته رشد  داشته است، گفت: برگزاری این جشنواره سبب افزایش آگاهی دانش‌آموزان و کاهش رفتارهای پرخطر شده است.

وی با بیان اینکه در زمینه پیشگیری از اعتیاد 4 طرح چهارگانه در مدارس استان برگزار شده است، گفت: این طرح‌ها شامل آموزش دانش‌آموزان در راستای پیشگیری اولیه از اعتیاد است.

مدیرکل آسیب‌های اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در اجرای این طرح مراکز پرخطر استان در اولویت هستند، خاطر نشان کرد: آموزش دانش‌آموزان از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی توسط مشاوران مدرسه، مدیران مدارس، دبیران پرورشی و علوم‌اجتماعی، تربیت بدنی و بهداشت است.

رضوی با بیان اینکه اعتیاد والدین سبب افزایش زمینه بروز اعتیاد در فرزندان می‌شود، گفت: جلسات آموزش مهارت‌های زندگی، سبک‌های فرزندپروری و روش‌های پیشگیری از اعتیاد ویژه والدین دانش‌آموزان برگزار شد.

انتهای پیام/ ب

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon