شهدای حمله تروریستی مسجد شیعیان قطیف عصر امروز تشییع می‌شوند

شهدای حمله تروریستی مسجد شیعیان قطیف عصر امروز تشییع می‌شوند

خبرگزاری تسنیم: پیکر ۲۱ شهید انفجار تروریستی مسجد امام علی(ع) واقع در شهر شیعه‌نشین قطیف در شرق عربستان سعودی امروز دوشنبه تشییع خواهد شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، شهر شیعه‌نشین قطیف عربستان آماده می‌شود تا پیکر شهدای مسجد امام علی علیه السلام را که در انفجار تروریستی روز جمعه به شهادت رسیدند، عصر امروز دوشنبه تشییع کند.

منابع سعودی تاکید کردند که امروز کار آزمایش‌های «دی ان ای» برای تشخص هویت شهدا به اتمام می‌رسد که بعد از آن پیکر تحویل خانواده‌های آنها خواهد شد.

این منابع تصریح کردند که برخی از جنازه‌ها به دلیل نزدیک بودن به فرد انتحاری اثری از آنها پیدا نشده است و تعداد زخمی‌ها به بیش از 112 تن رسیده که حال 12 نفر وخیم گزارش شده است و پزشکان در بین این 12 نفر از 4 تن آنها قطع امید کرده‌اند.

کمیته تشییع شهدا اعلام کرد که مراسم از ساعت 15 بعد از ظهر به وقت محلی عربستان از محل « شنبه بازار» در قطیف شروع خواهد شد و پیکرهای شهدا به جایگاه ابدی آنها در شهرک «القدیح» انتقال داده می‌شود.

یک فرد انتحاری روز جمعه با نفوذ در بین نمازگزاران شیعه در مسجد امام علی علیه السلام واقع در شهرک القدیح در استان قطیف عربستان با منفجر کردن کمربند انفجاری خود، 21 تن را شهید و بیش از 110 تن دیگر را زخمی کرد.

انتهای پیام/ر

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان