منطقه نصرآباد اصفهان مرکز دائمی رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش می‌شود


منطقه نصرآباد اصفهان مرکز دائمی رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش می‌شود

خبرگزاری تسنیم: استاندار اصفهان گفت: فرماندهان نیروی زمینی ارتش تصمیم گرفتند که منطقه نصرآباد را به‌عنوان مرکز دائمی رزمایش‌های نیروی زمینی انتخاب کنند که در همین راستا در سال گذشته تاسیسات بسیار خوبی منطقه نصراباد اصفهان مسقر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، رسول زرگرپور پیش از ظهر امروز در رزمایش عملیات بیت المقدس 27 در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان پیرامون ارزیابی خود از این رزمایش اظهار داشت: رزمایش بزرگ بیت المقدس 27 در 3 مرحله برگزار شده که یک مرحله در غرب کشور کرمانشاه، یک مرحله در آران و بیدگل و مرحله دیگر در منطقه نصرآباد بوده بسیار موفقیت آمیز بوده است.

وی با بیان اینکه این رزمایش نسبت به سال گذشته مجهزتر و کامل تر شده، افزود: فرماندهان نیروی زمینی ارتش تصمیم  گرفتند که منطقه نصرآباد را به عنوان مرکز دائمی رزمایش های نیروی زمینی انتخاب کنند که در همین راستا در سال گذشته تاسیسات بسیار خوبی در این منطقه مستقر شد.

استاندار اصفهان پیرامون مزایای این رویداد تصریح کرد: از یک طرف یگان های زیادی اعم از ارتش و سپاه که در استان وجود دارد، برگزاری چنین رزمایش هائی سبب تقویت و به هنگام سازی این نیروها می شود.

وی بیان کرد: از سوی دیگر این منطقه جز محرومترین مناطق استان بوده و وجود چنین تاسیسات و سرمایه گذاری هائی بسسار حائز اهمیت است.

زرگرپور گفت: وجود نیروهای مقتدر ارتش و سپاه در مرکز کشور و استان اصفهان سبب امنیت و ثبات بیشتر در منطقه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بنده به فرمانده نیروی زمینی قول دادم که هر کمکی در این زمینه لازم باشد انجام می دهیم و از این امر استقبال می کنیم.

استاندار اصفهان بیان کرد: امسال نسبت به سال گذشته تاسیسات بسیار زیادی ایجاد شده و امید داریم در آینده کامل تر شود و تجهیزات و واحدهای نظامی ثابتی هم در این منطقه مستقر شده و این خبر بسیار خوبی برای استان که از نظر ثبات و امنیت و هم از نظر اینکه اصفهان یک چنین ظرفیتی را برای چنین کاری دارد، حائز اهمیت است.

وی افزود: امید داریم در آینده سبب آبادانی بیشتر این منطقه شویم.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon