آیت الله نوری همدانی: عزت و اقتدار جهان اسلام در گرو حفظ روحیه جهادی است


آیت الله نوری همدانی: عزت و اقتدار جهان اسلام در گرو حفظ روحیه جهادی است

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه جهاد در راه اسلام روز به روز قوی‌تر می‌شود و باید از همه جهت آماده جهاد شویم، گفت: هر ملتی که جهاد را ترک کند در همین دنیا ذلت و فقر در انتظار اوست و عزت و سرافرازی در گرو جهاد است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه، اساتید درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه‌ها، منتخبین راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس و اعضا مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم با اشاره به تاکیدات قرآن و روایات بر جهاد اظهارداشت: جهاد، استراتژی اسلام و و ادیان الهی است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه جهاد راهی است که خداوند متعال برای پیشرفت و پیشبرد اهداف انبیا الهی قرار داده است، افزود: هر پیغمبری که مبعوث شد و تربیت شدگان آن پیغمبر در عرصه‌های جهاد حضور پیدا کردند و هرگز سست نشدند و همواره در راه جهاد در برابر دشمن تسلیم نبودند.

استاد برجسته حوزه علمیه با تاکید براینکه هر کسی که در راه جهاد گام بردارد با ریخته شدن نخستین قطره خونش تمام گناهانش بخشیده می‌شود، تصریح کرد: خداوند جهاد را نیکوکاری حساب می‌کند و هر ملتی که جهاد را ترک کند در همین دنیا ذلت و فقر در انتظار اوست و عزت و سرافرازی در گرو جهاد است.

وی با اشاره به اینکه آمادگی نیروهای آماده به جهاد است که امنیت کشور را حفظ و تضمین کرده است، خاطرنشان کرد: راهیان نور و بازدید از مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس مورد تاکید قرار گیرد و همواره مردم برای بازدید از این مناطق ترغیب شوند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید براینکه جهاد در راه اسلام روز به روز قوی‌تر می‌شود و باید از همه جهت آماده جهاد شویم، عنوان کرد: این انقلاب زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon