تصادفات در محورهای استان مرکزی ۸ کشته و مجروح در پی داشت


تصادفات در محورهای استان مرکزی 8 کشته و مجروح در پی داشت

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس‌راه استان مرکزی گفت: ۳ سانحه رانندگی در نقاط مختلف استان مرکزی رخ داد که در اثر آن ۶ نفر کشته و ۲ نفر مجروح شدند.

سرهنگ مهدی حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به این سوانح اظهار داشت: در سانحه نخست که در محور روستای رباط ترک دلیجان رخ داد یک دستگاه خودروی پژو پارس با یک دستگاه کامیون برخورد کرد که در اثر آن 3 نفر از جمله راننده پژو پارس و 2 نفر از سرنشینان به علت شدت جراحات وارده فوت و سرنشین دیگر آن نیز به بیمارستان انتقال شد.

وی افزود: با توجه به کارشناسی انجام شده توسط کارشناس پلیس راه علت این سانحه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پژو پارس اعلام شده است.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی با اشاره به سانحه دوم تصریح کرد: سانحه دوم که در محور اراک به شازند رخ داد یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه اتوبوس برخورد کرده که راکب موتورسیکلت و سرنشین آن در دم جان باختند.

سرهنگ حسنی با اشاره به علت این سانحه گفت: عدم توجه به جلو از جانب راننده اتوبوس به میزان 50 درصد و عدم رعایت حق تقدم عبور از جانب راکب موتورسیکلت به میزان 50 درصد تشخیص داده شد.

وی افزود: در سانحه دلخراش دیگری که در شهرک علوی شهرستان ساوه به وقوع پیوست برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه خودرو کامیون برخورد کرد که بر اثر این حادثه رانند پراید فوت و کودکی نیز مجروح شد.

رئیس پلیس‌راه استان مرکزی با اشاره به علت سانحه دوم تصریح کرد:علت سانحه از سوی کارشناس پلیس راهور عدم توجه به جلو از جانب راننده پراید اعلام شد.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon