بزرگترین مجتمع فرهنگی غرب کشور در کرمانشاه ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بزرگترین مجتمع فرهنگی غرب کشور در کرمانشاه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: بزرگترین مجتمع فرهنگی کانون پرورش فکری غرب کشور در کرمانشاه با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه دوم امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رضا موزونی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ساخت مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری از مصوبه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است، اظهار داشت: اجرای این طرح از سال 92 آغاز شده است و براساس برنامه‌ریز‌ی‌ها در نیمه دوم امسال به اتمام می‌رسد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه اعتبارات لازم برای اجرای این طرح را سه میلیارد و 500 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت یک هزار و 908 متر مربع و در سه طبقه با بخش‌های مختلف برای کودکان ساخته می‌شود.

موزونی با اشاره به اینکه این مجتمع فرهنگی کانون در پارک معلم واقع در فرهنگیان فاز دو قرار دارد، بیان کرد: چهارمین مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان کرمانشاه دارای بخش‌های مختلفی از جمله سالن آمفی تئاتر، گالری قصه‌گویی و سالن‌های آموزشی متفاوت است که تجهیزات لازم برای راه‌اندازی آن در حال خریداری است.

وی با بیان اینکه این طرح از طرح‌های ویژه کانون است که اجرای آن به اداره کل نوسازی مدارس استان واگذار شده است، گفت: این مجتمع چهارمین مجتمع بزرگ فرهنگ و هنری استان کرمانشاه است اما به دلیل وسعت به عنوان بزرگترین مجتمع فرهنگی و هنری کودک و نوجوان غرب کشور شناخته شده است.

موزونی با اشاره به اینکه این مجتمع از طرح‌های منحصر به فرد فرهنگی در کرمانشاه است، عنوان کرد: این مجتمع علاوه بر شعبه‌ای برای فروش محصولات فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای آمفی تئاتری با آخرین تجهیزات سمعی و بصری و 200 نفر ظرفیت است.

وی درباره اهداف ساخت این مجتمع فرهنگی و هنری در استان گفت: جذب کودکان و نوجوانان به سمت برنامه‌های کانون پرورش فکری، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و جلب اعتماد خانواده‌ها از مهمترین اهداف ساخت بزرگترین مجتمع کودک و نوجوان غرب کشور در کرمانشاه است.

انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon