نحوه گزارش تخلف مدیران و بدرفتاری کارکنان بنیاد شهید با ایثارگران

نحوه گزارش تخلف مدیران و بدرفتاری کارکنان بنیاد شهید با ایثارگران

خبرگزاری تسنیم: قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نحوه برخورد مسئولین بنیاد شهید با مدیران و کارکنان بنیاد که برخورد بدی با ایثارگران داشته‌اند از مردم خواست گزارش کامل تخلف ها را به بنیاد ارائه کنند.

سردار محسن انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نحوه برخورد مسئولین بنیاد شهید با مدیران و کارکنان بنیاد که برخورد بدی با ایثارگران داشته‌اند گفت: در هر اداره‌ای و در میان کارمندان احتمال خلاف و احتمال سلیقه‌ای عمل کردن وجود دارد. ما هم مثل بقیه ادارات، ساختارها و ساز و کارهایی برای برخورد با متخلفین داریم. اگر کسی مستند گزارش کند ما هم بازرسی و واحدهای نظارتی داریم و حتما رسیدگی می‌شود. این اتفاق افتاده است.

وی در ادامه با اشاره به نحوه گزارش مستند در مورد تخلف کارکنان بنیاد شهید افزود: چنانچه گزارش موثقی داده شود همراه با شماره تلفن و اسم شخص گزارش کننده حتما رسیدگی می‌شود. منتها مشخصات دقیق باشد مثلا گزارشی با عنوان تعدادی از رزمندگان یا تعدادی از جانبازان برای ما مستند محسوب نمی‌شود.

سردار انصاری در ادامه تصریح کرد: گاهی پیش می‌آید کسی درخواستی از یک واحدی دارد و در خواست او مطابق قانون نبوده و جواب نداده اند، در این شرایط نباید کسی شاکی شود. اما چنانچه درخواست طبق مقررات خدماتی به ایثارگر تعلق می‌گرفته و کارکنان نداده‌اند، تخلف صورت گرفته است. ضمنا همیشه توصیه ما اینست که اگر ایثارگر و یا جانبازی می‌آید تا خدمات بگیرد، حتی اگر خدمات مورد نظر به او تعلق نمی‌گیرد باید با خوشرویی، خوش برخوردی، زبان نرم و خوب او را توجیه کنند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: می‌دانید که کمیسیون پزشکی ما جایی مثل دادگاه است. کسانی که به دادگاه  می‌روند 50 درصد ناراضی و 50 درصد راضی بازمی‌گردند. آن کسی که به نفعش حکم صادر شده است راضی است. اما طرف مقابل از نتیجه رضایت ندارد. به همین دلیل در چنین شرایطی باید مثلا باز بان خوش بگویند بیشتر از 20 درصد به شما تعلق نمی‌گیرد و برایش استدلال کنند.

چندی پیش حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید در مورد نحوه برخورد با متخلفین گفته بود: «در بنیاد شهید اعلام کرده‌ام اگر کسی با ایثارگران برخورد بد داشته باشد از هر مقامی برکنارش می‌کنیم. بنیاد باید با جانبازان برخورد خوبی داشته باشد. این وظیفه ما است.»

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران