دری نجف‌آبادی: گرگ‌های گرسنه منطقه به دنبال استحاله نظام ولایت فقیه هستند


دری نجف‌آبادی: گرگ‌های گرسنه منطقه به دنبال استحاله نظام ولایت فقیه هستند

خبرگزاری تسنیم: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: گرگ‌های گرسنه منطقه به دنبال تضعیف نظام، انهدام نظام و در حقیقت به دنبال استحاله نظام ولایت فقیه هستند که در این راستا باید منسجم و هوشیارانه عمل کنیم.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ظهرامروز در جمع بسیجیان سپاه ناحیه اراک با اشاره به شرایط حاکم بر منطقه اظهار داشت: شرایط امروز حاکم بر منطقه و جهان بسیار حساس بوده و نباید گمان کنیم که مسائل پایان یافته است چرا که گرگ‌های گرسنه منطقه به دنبال فرصت هستند تا بتوانند به اهداف پلید خود دست یابند.

وی افزود: آحاد جامعه باید برای مقابله با توطئه‌های شوم دشمنان از هر نظر آمادگی کامل را داشته باشند چرا که این گرگ‌های گرسنه به دنبال نابودی و انهدام نظام جمهوری اسلامی هستند، آنان در حقیقت به دنبال استحصال نظام ولایت فقیه هستند و این امر می‌طلبد تا در برابر آنان هوشیاری کامل را داشته باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: اوباما در جلسه‌ای که با رژیم غاصب‌صهیونیسم داشت عنوان کرد که تمامی گزینه‌ها علیه دولت ایران روی میز بوده و تضمین‌های لازم را به رژیم غاصب صهیونیسم می‌دهد و در حالی این موضوع را مطرح می‌کند که در حال مذاکره با ما هستند.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اقدامات داعش گفت: داعش با حمایت‌های دولت آمریکا شکل گرفت، چرا سردمداران غربی به دنبال این بودند تا با ایجاد جریان انحرافی به مقاصد خود دست پیدا کنند.

وی افزود: شرایط حاکم تنها سبب خشنودی رژیم غاصب صهیونیسم می‌شود چرا که مسلمانان به جای اینکه مشتی شوند در برابر استکبار، تابع جریان آل‌سعود شده‌اند، اقداماتی که ریشه آن در وهابیت وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: آل سعود نه تنها دست از حمایت جنایتکاران برنمی‌دارد، بلکه خودشان نیز در صف دشمنان مسلمانان قرار گرفته و هزاران نفر از مردم یمن را به خاک و خون کشیده و سازمان‌های مدعی حقوق بشر نیز سکوت اختیار کرده‌اند.

دری‌ نجف‌آبادی با اشاره به اتفاقات اخیر در"ارمادی" عراق گفت: سقوط "ارمادی" یک نقطه ضعف محسوب می‌شود که در برابر آن باید هوشیار باشیم تا بتوانیم با قدرت در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان ایستادگی کنیم.

وی افزود: دولت آمریکا مانع از این می‌شود که کشتی حامل کمک‌های ملت ایران به بندر"حدیده" رسد و آن را به سمت "جیبو‌تی" هدایت می‌کنند و این نشان می‌دهد که دشمن در اشکال مختلف در کمین هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دولت‌های طرف مذاکره کننده از مذاکرات هسته‌ای دنبال بهانه‌های ویژه‌ای هستند و اینکه بخواهند از دانشمندان ما بازجویی کنند و یا از مراکز نظامی بازدیدهای سرزده داشته باشند به هیچ وجه قابل قبول نبوده و تیم مذاکره کننده عزیز باید با هوشیاری و تلاش بیشتر نسبت به این مسائل توجه کند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به همکاری برخی از عناصر وابسته به غرب گفت: برخی جریانات مرده و فراموش شده در حاشیه نیز احساس حیات پیدا کرده‌اند و از تمامی اهرم‌ها سوء استفاده کرده و شروع به تخریب و بیان دروغ‌های سازمان یافته می‌کنند و در نهایت به دنبال تخریب چهره‌های نظام اسلامی هستند.

وی افزود: ارگانی که می‌بایست منسجم و یکپارچه با هوشیاری کامل عمل کند ارگان سپاه است چرا که نیروهای بسیج ابزار دست کسی نبوده و سرباز اردوگاه رهبری و خدمتگزار نظام و رهبری هستند که بی هیچ توقعی برای حفاظت از کیان نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در برابر دشمنان می‌ایستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نیروهای بسیج و سپاه باید سعی کنند تا با افزایش سطح علمی، معنوی و انسجام داخلی امنیت ملی و منطقه‌ای را برای کشور فراهم سازند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon