هیئت تجاری اوستیای جنوبی از ظرفیت‌های تولیدی گلستان بازدید کرد


هیئت تجاری اوستیای جنوبی از ظرفیت‌های تولیدی گلستان بازدید کرد

خبرگزاری تسنیم: رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان گفت: هیئت تجاری اوستیای جنوبی متشکل از معاون رئیس جمهور، وزیر کشاورزی و معاون اتاق بازرگانی این کشور از استان گلستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان رمضان بهرامی، ظهر امروز در حاشیه بازدید هیئت تجاری کشور اوستیای جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: هیئت تجاری اوستیای جنوبی از ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی استان گلستان بازدید کرد که این هیئت سومین هیئتی است که در یک ماه گذشته وارد  گلستان شده است.

وی افزود: هیئت تجاری بازرگانی اوستیای جنوبی از چندین واحد تولیدی و چندین مزرعه بازدید کرده و با ادبیاتی که عنوان می‌کنند راغب هستند تا تفاهم‌نامه‌ای با استان گلستان داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه دو طرف را مجاب می‌کند که واردات بیشتری داشته باشند.

بهرامی گفت: ما به عنوان اتاق بازرگانی باید فضای کسب و کار را برای تجار و بازرگانان تسهیل کنیم تا بتوانند بهتر و راحت‌تر مبادلات تجاری را انجام دهند.

وی افزود: سهم استان گلستان در صادرات و واردات به کشور روسیه با جمعیت زیاد و ترنوبل مالی 416 میلیارد دلاری بسیار ناچیز است و کشور اوستیای جنوبی می‌تواند گام بزرگی برای توسعه مراودات مالی باشد.

بهرامی تاکید کرد: اوستیای جنوبی می‌تواند به عنوان پایلوت یا منطقه آزاد روسیه محسوب شده و از این راه ما هم بتوانیم ترانسفر کالاهای خود را برای کشور روسیه انجام دهیم.

به گفته وی، صنایع تبدیلی و دام و طیور مد نظر هیئت وارد شده به استان گلستان است و درهمین راستا از چند واحد تولیدی و مزرعه بازدید به عمل آمده است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon