تصاویر روز جهان

تصاویر روز جهان

خبرگزاری تسنیم: هر روزه در بین رخدادهای متنوع در سرتاسر جهان، مناظری جالب، چشم‌نواز و یا هیجان‌انگیز در چشم تیزبین عکاسان خبری به دام می‌افتد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، هر روزه در بین رخدادهای متنوع سرتاسر جهان، مناظری جالب، چشم‌نواز و یا هیجان‌انگیز در چشم تیزبین عکاسان خبری به دام می‌افتد که حاوی نکته‌ای ورای محتوای صرفا خبری هستند. در ادامه برخی از تصاویر جالب امروز همراه با توضیحاتی مختصر ارائه شده است.

لحظه اصابت یک بسته پودر رنگی به صورت یک شرکت کننده در مسابقه «رنگین‌کمانی شدن» شهر پراگ در جمهوری چک.

 

کارگران در حال کار در میان گرد و خاک و آوارهای یک کارگاه آجرپزی در کلکته هند؛ مردان و زنان هر روزه در کنار هم کار می‌کنند تا بتوانند معاش خانواده خود را تأمین کنند.

 

همزمان با حرکت تظاهر‌ات‌کنندگان کانادایی به سمت مرکز شهر در اعتراض به تبرئه یک پلیس متهم به قتل دو مظنون غیرمسلح، پلیس اسب‌سوار کانادا آن‌ها را دنبال کرده و مقابلشان می‌ایستد.

 

یک دختر پناهجوی مسلمان روهینگیا که این هفته با قایق به اندونزی رسید، از پنجره سرپناه موقت خود در منطقه آچه این کشور به بیرون نگاه می‌کند.

 

یک مشارکت کننده در جنشواره نسل‌ها در روستای موسسو در جنوب ساحل عاج، نمایانگر نسل آتی است که طی این جشنواره در حکمرانی بر این روستا مشارکت می‌کند.

 

کارکنان بخش بهداشت و درمان اندونزی،  در حال انتقال یک پناهجوی مسلمان روهینگیا به یک آمبولانس هستند، این پناهجوی مسلمان اخیرا با یک قایق به سواحل این کشور رسیده و در پناهگاه موقت «کوالا لانگسا» در استان آچه این کشور مستقر شده است.

 

یک گاوچران به همراه دو گاو طی یک مسابقه سنتی گاوسواری در مزارع پر از گل و لای برنج جزیره سوماترا.

 

یک سرباز مسلح به تفنگ کلاشنیکوف، در حال تیراندازی به سوی معترضان به «پی‌یر نکورونزیزا» رئیس جمهوری بروندی است.

 

نیروهای داوطلب در حال حمل سطل‌های پر از نفتی هستند که در ساحل «رفیوگو استیت بیچ» در کانادا نشت کرده است.

 

مردان درحال ریختن خاک بر روی پیکر زیدی فیروزی، رهبر حزب مخالف دولت در بروندی، کشته شدن وی موجی از تظاهرات را در این کشور به راه انداخت.

 

«دِرِک فیشر»، برای حفظ تعادل «استیون بوتِلو» پیراهن وی را گرفته است، استیون تلاش دارد تا یک پرنده آغشته به نفت را در ساحل «رفیوگو استیت بیچ» کانادا نجات دهد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان