۶ میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی در بجنورد خریداری شد

6 میلیارد ریال تجهیزات آتش‌نشانی در بجنورد خریداری شد

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد گفت: ۶ میلیارد ریال تجهیزات جدید برای آتش‌نشانی بجنورد خریداری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد و به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی بجنورد، علی گودرزی اظهار داشت: این تجهیزات شامل، قیچی (کاتر)، فک (اسپریدر)، پدال بر، موتور هیدرولیکی بنزینی، رم جک تلسکوبی وپایه جک، پمپ دستی است.

وی تصریح کرد: استفاده از ابزار کار مناسب در کنار نیروی انسانی آموزش‌دیده در سازمان‌های آتش‌نشانی، اثربخش و منجر به ارائه خدمات کیفی قابل‌قبول است.

مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد افزود: بدین منظور سازمان آتش‌نشانی بجنورد از ابتدای سال جاری با خرید دستگاه‌های تخصصی امداد و نجات "ست هیدرولیک"، به تقویت تجهیزات خود، در عرصه امداد رسانی در تصادفات جاده‌ای پرداخته است.

گودرزی اظهار داشت: با خرید 3 ست هیدرولیک، ابزار کار امدادگران در این حوزه، از حیث کیفی و کمی ارتقاء یافت.

وی با اشاره به خرید 2 دستگاه "فن فشار" مثبت، برای استفاده در آتش‌سوزی‌ها نیز گفت:"فن فشار مثبت" برای افزایش میدان دید امدادگران، کاهش سریع دمای محیط، فرونشانی سریع دود و آتش و به حداقل رسیدن زمان جستجو، خریداری و در خودروهای اطفاء حریق آتش‌نشانی بجنورد، استقرار، تا مشکلات آتش‌نشانان در مواجه با دود به حداقل برسد.

مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد افزود: مبلغ 6 میلیارد ریال از محل اعتبارات آتش‌نشانی و سازمان شهرداری‌ها، صرف خرید تجهیزات جدید شده است.

انتهای پیام/ ر

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon