مراسم قسامه فراکسیون رهروان برای ریاست لاریجانی و نایب‌رئیسی ابوترابی و باهنر

مراسم قسامه فراکسیون رهروان برای ریاست لاریجانی و نایب‌رئیسی ابوترابی و باهنر

خبرگزاری تسنیم: عضو فراکسیون رهروان ولایت از مراسم قسامه در این فراکسیون برای رأی به ریاست لاریجانی به‌عنوان رئیس و ابوترابی و باهنر به‌عنوان نواب رئیس مجلس خبر داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه عصر روز گذشته این فراکسیون برای جمع‌بندی در مورد ترکیب هیئت رئیسه اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد که آقای لاریجانی گزینه فراکسیون برای تصدی ریاست مجلس و آقای ابوترابی‌ به‌عنوان نایب‌رئیس اول باشند.

وی ادامه داد: پس از صحبت‌هایی که آقای باهنر پشت تریبون انجام دادند نگرانی‌های بخش اعظمی از اعضای فراکسیون به‌نوعی برطرف شد و پس از برگزاری مراسم قسامه و قرائت متن قسم به قرآن از سوی آقای جلالی، مقرر شد که اعضای این فراکسیون به این گزینه‌ها به‌عنوان رئیس و نواب رئیس برای فعالیت سال چهارم مجلس رأی دهند.

این عضو فراکسیون رهروان ولایت تصریح کرد: ان‌شاءالله با صحبت‌های آقای باهنر و مطالبی که آقای لاریجانی مطرح کردند و همچنین مراسم قسامه‌ای که برگزار شد اعضای فراکسیون امروز منسجم‌تر از همیشه به گزینه‌های فراکسیون رأی خواهند داد و افرادی که تصمیم دارند به‌عنوان رقیب آقای باهنر اعلام کاندیداتوری کنند، از تصمیم خود منصرف شوند. البته آقای تاج‌گردون در جلسه 2 روز گذشته اعلام کرد که از تصمیم خود به‌نفع آقای باهنر انصراف می‌دهد.

جعفرزاده در پایان گفت: فراکسیون رهروان ولایت تلاش کرد با فراکسیون اصولگرایان جلسه مشترکی داشته باشد که این امر محقق نشد و پیغام این فراکسیون که از سوی آقای مصباحی‌مقدم در این جلسه قرائت شد، مورد استقبال قرار نگرفت چرا که اعضای فراکسیون علاقه داشتند پیش از این زمان با فراکسیون اصولگرایان به جمع‌بندی مشترک می‌رسیدند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon