شیخ نعیم‌ قاسم: با تکفیری‌ها همانند متجاوزان مقابله می‌کنیم

شیخ نعیم‌ قاسم: با تکفیری‌ها همانند متجاوزان مقابله می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم: معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان تروریسم تکفیری را توطئه آمریکایی صهیونیستی برای ویرانی کشورها توصیف کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، "شیخ نعیم قاسم" معاون دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی گفت که تروریسم تکفیری توطئه آمریکایی صهیونیستی برای ویرانی کشورها و سازمان‌های اجتماعی ما از داخل بوده و به زودی علیه کسانی که این توطئه را به راه انداختند باز خواهد گشت.

وی افزود: غرب خواهد دید که چگونه تروریسم تکفیری را از کشورهایمان خارج خواهیم کرد و با وحدتمان آن را محاصره می‌کنیم.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: تکفیری‌ها خوارج زمانه بوده و می توانیم آنها را شکست دهیم و هیچگونه سستی یا منتظر ماندن تحت هر عنوانی جایز نبوده و اگر این مقابله هم اکنون صورت نگیرد در آینده بهای بسیار زیادتری خواهیم پرداخت.

وی افزود: ما با تکفیری‌ها همانند متجاوزان مقابله می‌کنیم و آنها را بخشی از هیچ گرایش مذهبی نمی دانیم چون آنها از اهل سنت نبوده و هیچ ارتباطی به سنی‌ها ندارند و تکفیری‌ها سنی‌های زیادی را قتل عام کردند و آمارها به صورت آشکار این موضوع را نشان می‌دهند.

پیشتر نیز شیخ نعیم قاسم گفته بود که القاعده و خواهرانش از همین نام یعنی داعش و النصره و دیگر عناوین و اصطلاحات همگی نشان دهندگان تصویر نادرست و اشتباه از اسلام هستند و این گروه‌ها هیچ ارتباطی با اسلام و شریعت اسلامی نداشته و ندارند، چرا که در قرآن کریم آمده است: "وما أرسلناک إلا رحمة للعالمین" اما در دل این افراد هیچ نشانه‌ای از رحمت وجود ندارد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه گفت: همچنین در قرآن کریم آمده است: "لا إکراه فی الدین قد تبیَّن الرشد من الغیِّ ولی آنها خود از مردم بیزار هستند، آنها از مردم به‌شدت کینه در دل دارند و در جهت نابودی مردم گام برمی‌دارند، از این رو آنها نماینده اسلام نبوده و نخواهند بود.

انتهای پیام/پ

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان