مردم آذربایجان ۱۱۰ هزار تماس تلفنی و نامه به رئیس جمهور نوشتند

مردم آذربایجان 110 هزار تماس تلفنی و نامه به رئیس جمهور نوشتند

خبرگزاری تسنیم: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به راه‌اندازی مرکز سامد در استان و تلفن ۱۱۱ گفت: مرکز سامد از ۲۴ ساعت قبل فعال بوده و ۵۶ هزار تماس تا روز گذشته گرفته شده و ۲۰۰ نفر در این مرکز فعال بودند و در همین حدود نیز نامه جمع آوری شده است.

اسماعیل جبارزاده  امروز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز با اشاره به استقبال مردم از کاروان تدبیر و امید در آذربایجان شرقی اظهار داشت: مردم استقبال گسترده ای از رئیس جمهور داشتند و بنده علاوه بر پیام تشکر قلبی به صورت شفاهی نیز از مردم تقدیر و تشکر می کنم که خدمتگزاران خود را تنها نگذاشتند و از آنها استقبال کردند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: مردم در جریان استقبال از رئیس جمهور مقاومت و حمایت خود را از نظام نشان دادند که همچنان مقاوم و پایدار در حمایت از ارزش ها حضور دارند و آذربایجان را سربلند کردند و نشان دادند که مهمان‌نواز و خوش اقبال هستند.

وی گفت: مردم در روز اول در استقبال سنگ تمام گذاشتند و رئیس جمهورو همراهان ایشان از این استقبال خوشنود بودند و بنده در مدت دو روز حضور ایشان و در جلسات مختلف  شاهد بودم  که مطرح می‌کردند که مردم تبریز و استان مردمی بی‌نظیر هستند و این استقبال و عظمت و شکوه در استان‌های دیگر نبود.

جبارزاده خاطرنشان کرد: در استان‌های دیگر استقبال در همان روز اول تمام می‌شد اما در این استان مردم در مدت دو روزی که از حضور رئیس جمهور در مکانی خاص مطلع می‌شدند، جمع شده و شعارهای حمایتی می‌دادند و رئیس جمهور مکرر می‌گفت که چنین صحنه‌هایی را من ندیده ام و تا عمر دارم این سفر را فراموش نخواهم کرد.

وی با اشاره به خاطرات خود از این سفر گفت: رئیس جمهور بر خلاف پروتکل حفاظتی در صندلی جلو نشسته و خودروی خود را به نحوی انتخاب کردند که مردم ایشان را به راحتی تشخیص دهند و از سویی دیگر نیز رسانه ملی و صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی در دعوت مردم به حضور و انعکاس سفر به نحو احسن فعالیت کردند و تمام برنامه‌ها را پوشش دادند.

 

اتوبان زنجان- تبریز آذربایجان شرقی را به اروپا وصل می‌کند

استاندار آذربایجان شرقی افزود: توجه دولت به پروژه‌های نیمه تمام است و منطقی نیز این است که اول پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد و لی به جهت اهمیت ترانزیت آذربایجان‌شرقی و اتصال به اروپا اتوبان تبریز – مرند – بازرگان به عنوان یک پروژه جدید و روش جدید مصوب شد و این پروژه با حضور طرف خارجی صورت گرفت که نشان داد تحریم‌ها بی اثر بوده و پروژه‌ای 23 ساله است که 5 سال احداث آن و 18 سال بهره برداری آن خواهد بود.

وی گفت: در سطح استان نیروگاه‌هایی با سرمایه خارجی ایجاد و از محل فروش برق هزینه‌ها و سود تامین شود و قطب تولید انرژی خواهد شد و نیروگاه‌های مختلف در استان احداث شده و صادر می‌شود.

جبارزاده افزود:  اعتبارات نیروگاه‌ها و اتوبانی که احداث می‌شود خارج از اعتبارت سفر است و میلیاردها دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌شود و راه‌های مختلف شامل 5 پروژه راه جدید  میان شهرهای استان با بیش از 550 میلیار تومان  احداث می‌شود.

وی گفت: 169 میلیارد تومان برای شبکه آب و نیز برای عمران شهری و مترو نیز سرمایه‌گذاری می‌شود و علاوه بر اعتبارات دولتی از فاینانس خارجی نیز استفاده می‌شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی بر انعکاس پروژه‌های مصوب سفر از سوی ادارات مختلف تاکید کرد و گفت: در بخش فرهنگ نیز بنیاد ادب ، فرهنگ و هنر آذربایجان افتتاح شد که به عنوان یک مرکز علمی، ادبی و حفظ زبان و فرهنگ آذربایجان بوده و ظرفیت بزرگی است.

وی خاطرنشان کرد: در شهر تبریز نیز پروژه‌های نیمه‌تمام در بخش‌های فرهنگی به اتمام رسیده و به بخش خصوصی واگذار می‌شود و علاوه بر تبریز در شهرهای مختلف استان نیز محل های فرهنگی احداث می‌شود.

جبارزاده در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز سامد در استان و تلفن 111 در استان گفت: مرکز سامد از 24 ساعت قبل فعال بوده و 56 هزار تماس تا روز گذشته گرفته شده و بیش از 200 نفر در این مرکز فعال بودند و در همین حدود نیز نامه جمع آوری شده است وبرای هر تماس کد پیگیری به آنان داده شده است ونامه ها نیز در این مرکز دسته بندی می شوند و پیگیریهای لازم نیز انجام  می‌شود تا رسیدگی‌های لازم به این نامه ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
triboon