حقایقی درباره تصویر شهید مدافع حرم، «علی‌اصغر شیردل»

حقایقی درباره تصویر شهید مدافع حرم، «علی‌اصغر شیردل»

خبرگزاری تسنیم: چندی پیش رسانه‌های داخلی می‌خواستند خبر شهادت یکی از شهدای مدافع حرم را منتشر کنند، که به اشتباه تصویر کسی به این خبر الصاق شد که رسانه‌های ضدانقلاب او را عضو حزب کارگران کردستان لقب داده بود. اما حقیقت فقط یک اشتباه تصویری بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، چندی پیش رسانه‌های ضد انقلاب عکسی را با عنوان شهید پ.ک.ک (حزب کارگران کردستان) منتشر کردند و مدعی شدند که نظام جمهوری اسلامی ایران قصد دارد این شهید را به نفع خود مصادره کرده و شهید ایرانی بماند که برای دفاع از حرم به سوریه و عراق رفته است. اما حقیقت ِ امر چیز دیگری بود.

وقتی رسانه‌های داخلی می‌خواستند خبر شهادت یکی از آخرین شهدای مدافع حرم را منتشر کنند، به اشتباه تصویر کسی را به خبر الحاق کردند که رسانه‌های ضدانقلاب او را عضو حزب کارگران کردستان لقب داده بود. اما حقیقت فقط یک اشتباه تصویری بود که توسط یکی از رسانه‌ها صورت گرفت و دیگر رسانه‌ها نیز این اشتباه را بازنشر دادند و این ماجرا دروغ‌ها و شایعات رسانه‌های ضدانقلاب را به دنبال داشت. تصویر زیر، عکسی است که به اشتباه منتشر شد:

این تصویر به خبر شهادت شهید «علی‌اصغر شیردل» الصاق شده بود. طبق اخبار ارسالی روی خروجی رسانه‌ها شهید «علی اصغر شیردل» آخرین شهیدی است که به خیل شهدای مدافع حرم پیوسته و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در مقابله با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده است. او رزمنده‌ای تقریباً 40 ساله و اهل تهران بوده است. او هیچ وجه تشابهی به جهت تصویر با شخص مورد نظر رسانه‌های ضدانقلاب که تصویرش به اشتباه شهید پ.ک.ک لقب گرفته شده، ندارد.

عکس حقیقی ِ این شهید و جزئیات مراسم تشییع و تدفین که در روزهای گذشته صورت گرفت، در ادامه می‌آید:

مراسم بزرگداشتی به مناسبت شهید شیردل روز گذشته در مسجد الله واقع در میدان آزادی کیلومتر یک جاده مخصوص کرج برگزار شد و همچنین مراسم دیگری فردا، چهارشنبه در شهرک شهید بروجردی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل
مادیران