وضعیت سرپرستان دانشگاه‌ها به‌زودی تعیین و تکلیف می‌شود

وضعیت سرپرستان دانشگاه‌ها به‌زودی تعیین و تکلیف می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر علوم از ارسال احکام سرپرستان دانشگاه‌های کشور به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود مشکل دانشگاه‌های که هم اکنون با سرپرست اداره می‌شوند، به‌زودی حل شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجتبی شریعتی نیاسر در جمع خبرنگاران صبح امروز در یاسوج، اظهار داشت: احکام روسای دانشگاهای که هم اکنون در کشور با سرپرست اداره می‌شوند توسط دستگاه آموزش عالی به شورای عالی انقلاب فرهنگی منعکش شده است و این شورا باید اعمل نظر و روند را بررسی کند.

معاون وزیر علوم از ساماندهی مراکز آموزش عالی در کشور خبر داد و افزود: در ارتباط به توسعه آموزش عالی، استان‌های که در این زمینه از جمله کهگیلویه و بویراحمد که محرومیت دارند به طور ویژه حمایت می‌شوند

شریعتی نیاسر ابراز کرد: چندین استان کشور که به لحاظ آموزش عالی ارتقا مورد انتظار را نداشتند در طرح ساماندهی مراکز اموزش عالی به طور ویژه مورد توجه قرار می‌گیرند.

معاون وزیر علوم با اشاره به اینکه یکی از مهمرتین مشکلات برخی دانشگاه‌های کشور برنامه محور و ماموریت گرا عمل نکردن است، عنوان کرد: بنا داریم درخواست‌های دانشگاه‌ها را متناسب با برنامه راهبردی انها ببینیم.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon