ارتش سوریه آماده عملیات گسترده برای بازپس‌گیری «تدمر»

ارتش سوریه آماده عملیات گسترده برای بازپس‌گیری «تدمر»

خبرگزاری تسنیم: استاندار حمص از آماده شدن ارتش سوریه برای شروع عملیات گسترده برای بازپس‌گیری شهر تدمر از تروریست‌های داعش خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه الاوسط، طلال البرازی استاندار حمص اعلام کرد:‌ ارتش سوریه آماده شروع عملیات گسترده برای بازپس‌گیری شهر تدمر از داعش است.

این درحالی است که منابع سوری از حملات هوایی گسترده به مراکز اساسی داعش در داخل شهر تدمر و تدارکات گسترده ارتش سوریه در مناطق نزدیک به تدمر خبر دادند و اعلام کردند: اقدامات گسترده‌ای از سوی ارتش سوریه اطراف فرودگاه نظامی نزدیک به این شهر در حال انجام است و شواهد و قرائن از شروع قریب الوقوع عملیات نظامی ارتش سوریه به‌همراه نیروهای دفاع مردمی حمص حکایت دارد.

منابع سوری از عملیات ارتش سوریه در جبهه الهلالیه در غرب شهر تلبیسه در حومه شمالی حمص و هلاکت و زخمی شدن تعدادی از تروریست‌ها در این منطقه خبر دادند.

ادامه عملیات ارتش سوریه در مناطق دیگر از جمله حلب و دیرالزور

ارتش سوریه طی عملیاتی مراکز داعش را در الحویقه، اطراف پل السیاسه و منطقه حویجه صکر در دیرالزور هدف قرار داد. در حومه ادلب نیز ارتش سوریه مراکز تروریست‌ها را در ابوالظهور و روستای الرامی هدف قرار داد. در حلب در مناطق الصاخور، سبع البحرات و روستای زیتان در حومه آن و در درعا در مناطق درعا البلد و جاده سد درعا و منطقه عربه و الکرک شرقی و عتمان ارتش سوریه طی عملیاتی شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساند.

در مناطق الخضیره و حماده عمر و روستای فیلون در حومه حماه ومراکز تروریست‌ها در زبدین و دیرالعصافیر در غوطه شرقی دمشق ارتش سوریه عملیات‌هایی علیه تروریست‌ها انجام داد.

منابع سوری به درگیری‌های ارتش سوریه با تروریست‌های داعش در اطراف روستای رد شقرا در حومه الحسکه اشاره کردند. این منابع همچنین از عملیات ارتش سوریه علیه تروریست‌ها در العجرف و اووانیا و دوحه و طرنجه و مسحره در حومه قنیطره خبر دادند.

انتهای پیام/*

اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان