گانتز: حزب‌الله بیش از پیش قدرتمندتر شده است

گانتز: حزب‌الله بیش از پیش قدرتمندتر شده است

خبرگزاری تسنیم: رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که حزب‌الله در سال‌های اخیر بیش از پیش قدرتمندتر شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه جروزالم‌پست، بنی گانتز رئیس سابق ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که حزب‌الله در سال‌های اخیر و با حمایت‌های سوریه و ایران قدرتمندتر شده است.

گانتز درباره این موضوع اذعان کرد: «به‌طور خاص با سلاح‌های دوربرد که دقت‌های مختلفی دارند رو به‌طور خاص با تمرکزی که روی روستاهای شیعه‌نشین وجود دارد، هیچ شک و شبهه‌ای در مورد قدرتمندتر شدن آن وجود ندارد، اما من باید تأکید کنم که (حزب‌الله) در شمال لبنان و سوریه مشغول‌تر شده است».

وی در ادامه ادعا کرد که حزب‌الله هزینه جنگ آتی را درک می‌کند و عامدانه جنگی را آغاز نخواهد کرد.

روز گذشته نیز یهود باراک نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: قدرت حزب الله افزایش یافته و این حزب موفق به توسعه و تقویت توان خود شده است.

وی که به‌مناسبت عقب‌نشینی این رژیم از جنوب لبنان سخن می‌گفت، از خروج نظامیان رژیم صهیونیستی انتقاد و اعلام کرد: جنگ با حزب‌الله با بی‌برنامگی اداره شد، هیچ کشوری در دنیا بدون برنامه وارد جنگ نمی‌شود و به خاطر ربوده شدن چهار نظامی و انفجار یک تانک وارد جنگ نمی‌شود.

انتهای پیام/1

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان