مسئولیت مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تمدید شد


مسئولیت مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تمدید شد

خبرگزاری تسنیم: با حکم رییس کمیته امداد کشور مسئولیت وحید میرزایی در سمت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان به مدت دو سال دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرمان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خمینی استان کرمان، پرویز فتاح مسئولیت مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

رسالت اصلی این نهاد رسیدگی به امور خانواده های نیازمند با رعایت حفظ عزت و کرامت انسانی آنان و تقویت ارزش های اخلاقی و اجتماعی با رویکرد توانمند سازی، خواتکایی و تقویت رشد ایمانی و اعتقادی با ارائه خدمات اجتماعی و فرهنگی خواهد بود و برای تحقق این مهم نیازمند کار و تلاش، جدیت، دقت و سرعت عمل همراه با روحیه جهادی با تکیه بر تقوای الهی و استفاده حداکثری از ظرفیت بالای خیرین و نیکوکاران و جلب اعتماد مردمی و پرهیز از هر گونه اسراف است.

امید است، تحت توجهات و عنایات حضرت ولی عصر(ارواحنافداه) و با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و معاضدت همکاران گرامی توفیق خدمتگزاری خالصانه نصیب و موجبات رضایتمندی رهبری معظم انقلای اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) فراهم گردد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon