مراسم روز ۱۴ خردادماه در شهر کرمان با حضور وزیر اطلاعات برگزار می‌شود


مراسم روز 14 خردادماه در شهر کرمان با حضور وزیر اطلاعات برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: وزیر اطلاعات در روز ۱۴ خردادماه سخنران مراسم ارتحال امام در حسینیه ثارالله کرمان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در ستاد بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)اظهار داشت: برگزار شدن درست و باشکوه این مراسمات به کشورهای دیگر نشان می‌دهد که ما هنوز پای آرمان‌ها و اعتقادات خود ایستاده ایم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزاری هرچه با شکوهتر و حضور گسترده اقشار مردم بویژه جوانان در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی ( ره ) را از اهداف این ستاد در استان کرمان عنوان کرد و گفت: برنامه‌های هنری، رسانه‌ای، اطلاع رسانی،نمایشگاهی و ورزشی به مناسبت سالگرد ارتحال امام با شکوه هرچه بیشتر برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: روزهای 14 و 15 خرداد ماه جاری برنامه‌های محوری برگزار می‌شود و وزیر اطلاعات در روز 14 خرداد سخنران مراسم ارتحال امام در حسینیه ثارالله کرمان است.

تاکید به برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم سالگرد ارتحال امام

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با تاکید بر اهمیت انتقال بیانات و منویات امام راحل بیان کرد: چنانچه این وظیفه با قدرت انجام شود به طور قطع تاثیر بسیار خوبی بر مردم به ویژه نسل جوان ما خواهد داشت.

وی همچنین از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام در قالب همایش، کنگره و جلسه پرسش و پاسخ در حسینیه‌ها، تکایا، دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش و پرورش و سایر مجموعه‌ها خبر داد.

صدفی اشاره کرد: مسابقات فرهنگی و هنری، ویژه‌برنامه‌های کودک و نوجوان، محافل انس با قرآن کریم، نشست پرسش و پاسخ ویژه جوانان و جلسات شعر از دیگر برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در کرمان است.

وی اشاره کرد: هرگونه فعالیت و همکاری دستگاه های خدمت رسان در ستاد بزرگداشت ارتحال امام در حقیقت ارج نهادن به مقام والای امام عظیم الشان است و حضور مردم در این برنامه‌ ها نشان از پایبندی مردم ایران به انقلاب اسلامی است.

ضرورت بازنگری در سبک زندگی امام خمینی(ره)

فاطمه السادات حسینی در ادامه اظهار داشت: لازم است از تمامی ظرفیت های موجود در استان برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن سالگرد ارتحال امام بهره گیری شود.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به برگزاری سلسله نشست‌های معرفتی درباره نظرات امام خمینی (ره) با موضوع ولایت الهی و ولایت فقیه در ادارات استان کرمان تصریح کرد: این فعالیت نیاز به برنامه ریزی جدی تر متولیان بزرگداشت امام راحل دارد.

وی بیان داشت: کارگاه‌های آموزش تحکیم بنیان خانواده با نگاه به سبک زندگی امام خمینی (ره)، مسابقه کتابخوانی با عنوان رایحه روح‌الله به صورت آنلاین و توزیع 500 جلد کتاب برای کارمندان و علاقه‌مندان به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon