کارخانه کاتالیست در لرستان کلنگ‌زنی شد‌


کارخانه کاتالیست در لرستان کلنگ‌زنی شد‌

خبرگزاری تسنیم: ‌با حضور ‌استاندار لرستان و جمعی از مسئولان نخستین واحد کارخانه کاتالیست شهرک صنعتی پتروشیمی در لرستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عصر امروز با حضور هوشنگ بازند، استاندار لرستان و جمعی از مسئولان نخستین واحد کارخانه کاتالیست شهرک صنعتی پتروشیمی در لرستان کلنگ‌زنی شد.

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی این کارخانه اظهار داشت: امیدواریم با راه‌اندازی این کارخانه راه برای حضور سرمایه‌گذاران بیشتر به شهرک صنعتی پتروشیمی و استان لرستان باز شود.

وی افزود: تصویب این طرح در زمان سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به لرستان انجام و زیرساخت‌های لازم برای اجرایی شدن آن در این شهرک صنعتی فراهم شد.

استاندار لرستان ضمن تأکید بر حمایت بخش خصوصی در این طرح، عنوان کرد: این طرح به نزدیک بودن به صنعت مادر می‌تواند بر قیمت کالا مؤثر باشد و امیدواریم سبب حضور پررنگ سرمایه‌گذار در استان شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح توجیه اقتصادی سرمایه‌گذار را دوچندان می‌کند، تصریح کرد: این طرح می‌تواند برای صنایع پایین دستی سرمایه گذاری مطلوبی را ایجاد کند و از سویی به قطب صنعتی تبدیل شود.

بازوند با شااره به اشتغال‌زایی خوب این طرح در استان، بیان کرد: طرح کاتالیست شهرک صنعتی لرستان با ارزش دلاری 20 میلیون دلار و 100 میلیارد ریال آغاز شده و ظرف مدت یک سال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ آ

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon