بررسی نحوه عملکرد سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور در کمیسیون اصل ۹۰

بررسی نحوه عملکرد سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور در کمیسیون اصل 90

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از بررسی فعالیت سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به دلیل برخی گزارش‌ها و شکایات مردمی خبر داد.

مصطفی افضلی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکایات و گزارش‌های مردمی از برخی اقدامات وزارت خارجه، گفت: گزارش‌هایی از نحوه فعالیت سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و اجرای ناقص قانون حمایت از اتباع ایرانی از سوی وزارت خارجه به کمیسیون اصل 90 واصل شده که این موضوع در دست بررسی قرار دارد.

وی ادامه داد: قرار است اعضای کمیسیون اصل 90 جلسه‌ای با معاون کنسولی و امور ایرانیان و معاون منابع انسانی وزارت خارجه داشته باشند تا به این موضوع رسیدگی کرده و پاسخ‌های لازم در خصوص شکایاتی که از عملکرد وزارت خارجه به کمیسیون اصل 90 رسیده، داده شود.

عضو هیئت‌ رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس تصریح کرد: متاسفانه به دلیل اجرای ناقص قانون حمایت از اتباع ایرانی خارج از کشور و همین‌طور نحوه عملکرد برخی از سفارتخانه‌های ایران در خارج از کشور گزارش‌ها و شکایاتی واصل شده که گزارش این موضوع پس از جمع‌بندی و بررسی در کمیسیون اصل 90 ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار سیاسی
اخبار روز سیاسی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon