ادامه عملیات ارتش سوریه و تلفات سنگین تکفیری‌ها در درعا و ادلب

ادامه عملیات ارتش سوریه و تلفات سنگین تکفیری‌ها در درعا و ادلب

خبرگزاری تسنیم: منابع سوری از خسارت‌ها و تلفات سنگین گروه‌های تکفیری از جمله جبهه تروریستی النصره در حومه درعا و ادلب و مناطق دیگر در ادامه عملیات ارتش سوریه خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه، در عملیات دقیق علیه کانون‌های تروریست‌های جبهه النصره در درعا البلد و حومه درعا خسارت‌ها و تلفات سنگینی به آنها وارد کردند.

یک منبع سوری گفت نیروهای ارتش در عملیات دقیق علیه کانون‌های تروریستی جبهه النصره که با رژیم اسرائیل مرتبط هستند، در محله درعا البلد، مخفیگاه‌ها و تجهیزات آنها را منهدم کردند.

این منبع افزود یک مخفیگاه تروریست‌های جبهه النصره و یک خمپاره‌انداز و همچنین یک دستگاه خودرو که برای جابه‌جایی تروریست‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت، در جنوب مرکز پست محله درعا البلد منهدم شد که طی آن دست‌کم پنج  تروریست کشته و شمار دیگری زخمی شدند.

این منبع همچنین از کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌های جبهه النصره در جریان تلاش برای نفوذ به‌سمت مسجد عبدالعزیز ابازید خبر داد.

به‌گفته این منبع، همچنین در عملیات دقیق نیروهای ارتش در اطراف چاه ام‌الدرج در درعا البلد، شمار زیادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند.

این عملیات دقیق، یک روز پس از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از تروریست‌های جبهه النصره و دیگر گروه‌های تکفیری در شرق مدرسه الوحده و اطراف مخازن هواشناسی در محله درعا البلد انجام شد.

تلفات سنگین تکفیری‌ها در شمال درعا

از سوی دیگر در گلوله باران شدید مواضع و مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی در شهرک کفرناسج در حومه شمال غربی درعا، شمار زیادی از اعضای این گروه‌ها کشته و زخمی شدند.

در روستای الفقیع و شرق شهرک ابطع در حومه شمالی درعا هم عملیات ویژه نیروهای ارتش سوریه به کشته و زخمی شدن شمار زیادی تروریست منجر شد. در منطقه فاده در جنوب شهرک انخل هم یک موشک انداز تروریست‌های جبهه النصره منهدم شد.

در حومه ادلب نیز، ده‌ها تروریست در اطراف فرودگاه ابوالضهور، تپه سلمو، الترعه، الحمیدیه و المجاص کشته و زخمی شدند.

تلفات سنگین داعش در الرقه

یک منبع نظامی سوری از موفقیت نیروی هوایی ارتش سوریه در هدف قرار دادن مخفیگاه‌های تروریست‌های داعش در الرقه خبر داد.

به‌گفته این منبع، در حملات جنگنده‌های ارتش به مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش در فرودگاه الطبقه و اطراف آن در الرقه، بیش از 140 تروریست به هلاکت رسیدند و ده‌ها نفر دیگر هم زخمی شدند.

اوضاع امنیتی السویداء

سانا از عملیات ویژه نیروهای ارتش علیه مخفیگاه‌های گروه تروریستی داعش در حومه شمال شرقی السویداء خبر داد.

یک منبع نظامی در این باره گفت نیروهای ارتش با تکیه بر اطلاعات دقیق از تحرکات تروریست‌های گروه داعش، ضربه مستقیمی به محل تجمع آنها در شرق تپه بثینه در حومه شمال شرقی السویداء وارد کردند که این حمله به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌های تکفیری و انهدام جنگ افزارهای آنها منجر شد.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش با همکاری گروه‌های دفاع مردمی برای قطع راه‌های کمک رسانی به گروه‌های تروریستی و جلوگیری از سوء استفاده آنها از فضاهای گسترده صحرای سوریه نزدیک مرزهای اردن و عراق برای انتقال سلاح و مهمات تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی