پوری‌حسینی: امیدوارم استقلال و پرسپولیس مشکلی برای تیم بستن نداشته باشند

پوری‌حسینی: امیدوارم استقلال و پرسپولیس مشکلی برای تیم بستن نداشته باشند

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به رد شدن اهلیت خریدان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این دو باشگاه مشکلی برای تیم بستن نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله پوری‌حسینی در خصوص رد شدن اهلیت 4 متقاضی خرید دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: شرکت نیوان ابتکار به دلیل مشروط بودن قیمت پیشنهادی‌اش در مزایده، شرکت سمند به دلیل شرایط مشابه استیل‌آذین در مزایده سوم و استعلامی که از بانک مرکزی گرفته بودیم، اهلیت‌شان تأیید نشد.

وی افزود: بر اساس جزئیاتی که در مورد سایر شرکت‌کننده وجود داشت، هیئت واگذاری به طور مدام در روزهای یکشنبه و دوشنبه بحث‌های متعددی داشته و سعی کردند که واگذاری صورت بگیرد اما شرایط به گونه‌ای بود که اهلیت آنها تأیید نشد. بنابراین مزایده چهارم برنده نداشت و امیدواریم که این دو باشگاه برای بستن تیم به مشکل نخورند.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی تصریح کرد: اگر مجلس شورای اسلامی در نحوه خصوصی‌سازی این دو باشگاه ابلاغی داشتند در خدمت هستیم.

پوری‌حسینی در مورد اینکه آیا مزایده دیگری قرار است برگزار شود، گفت: در هیئت واگذاری همیشه بحث واگذاری این دو باشگاه قرار دارد اما اگر مجلس قانونی وضع کنند، باید طبق قانون‌گذار عمل کنیم. قرار شد که استقلال و پرسپولیس در 2 ماه آینده مشکلی برای بستن تیم نداشته باشند و 135 نماینده مجلسی که خواستار تغییر در نحوه واگذاری این دو باشگاه شده‌اند، روش جدید در پیش بگیرند.

وی تاکید کرد: آنهایی که فکر می‌کردند که خصوصی‌سازی صورت نمی‌گیرد، بدانند که این سازمان به طور جدی به فکر این مسئله است. با توجه به برگزاری 4 مزایده، تجربیات ما بیشتر شده و قطعا نظر مجلس را مدنظر خواهیم داد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon