«طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده» در دولت یازدهم قابل پیگیری نیست

«طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده» در دولت یازدهم قابل پیگیری نیست

خبرگزاری تسنیم: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: متأسفانه با توجه به اینکه دولت نسبت به طرح «جامع جمعیت و تعالی خانواده» را جدی نگرفته است به نظر می‌رسد این طرح با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری در دولت یازدهم قابل پیگیری نیست.

نصرالله پژمان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه «طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده» هفتمین هفته متوالی خود را در دستور کار صحن علنی مجلس گذراند ولی مطرح نشد، اظهار اشت:‌ مشکل این طرح بار مالی آن است که در همین راستا تلاش‌مان این بود با رایزنی‌هایی که با دولت انجام می‌دهیم بخش قابل توجهی از این مشکلات را رفع کنیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه در این حوزه، دولت ورود پیدا نکرد و با توجه به همه تأکیدات صورت‌گرفته همراهی نداشت و الآن هم می‌دانیم اگر این موضوع را مطرح کنیم شورای نگهبان به دلیل تذکرات مالی طرح را برمی‌گرداند، چون بار مالی دارد و قابل اجرا نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: انتظار داشتیم دولت که مدعی همراهی با خواستگاه‌های مقام معظم رهبری است و تلاشش این است که خواسته‌های رهبری را تأمین کند این موضوع را جدی بگیرد که متأسفانه جدی نگرفت.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم عملاً «طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده» در این دولت با این شرایطی که ما حس کردیم قابل پیگیری نخواهد بود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی
اخبار روز اجتماعی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon