گالیانی: دست از تلاش برای بازگرداندن آنچلوتی نمی‌کشم


گالیانی: دست از تلاش برای بازگرداندن آنچلوتی نمی‌کشم

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس باشگاه میلان تأکید کرد که روسونری تمام تلاش خود را برای بازگرداندن مربی اخراجی رئال‌مادرید به سن‌سیرو انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود تأکید کارلو آنچلوتی بر اینکه می‌خواهد یک سال به استراحت بپردازد و خستگی دو فصل مربیگری در رئال‌مادرید را از تن در کند، میلانی‌ها قصد دارند به هر نحو ممکن او را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام کنند.

آنچلوتی این هفته با آدریانو گالیانی نایب رئیس میلان و ارنستو برونزتی مدیربرنامه‌ها خود ملاقات‌هایی داشت اما دو روز پیش اعلام کرد که می‌خواهد یک سال استراحت کند، به‌خصوص که باید برای درمان مشکل گردنش تحت عمل جراحی قرار بگیرد و پس از آن مدتی خانه‌نشین شود. با این حال گالیانی می‌گوید که میلان دست از تلاش برای بازگردان کارلتو به تیمی که در فاصله سال‌های 2001 تا 2009 هدایت آن را برعهده داشت، نخواهد کشید.

گالیانی که اخیراً به مادرید سفر کرده است، در این خصوص به شبکه اسپورت مدیاست گفت: من به مادرید آمده‌ام تا آنچلوتی را به میلان برگردانم و تسلیم نخواهم شد. به او گفتم که بله بگوید. پنجشنبه یک ملاقات دیگر با او خواهم داشت.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، آنچلوتی امروز (چهارشنبه) به گالیانی در خصوص بازگشت‌اش به میلان پاسخ قطعی نمی‌دهد اما قبل از سفرش به کانادا در روز جمعه برنامه خود را به اطلاع میلانی‌ها خواهد رساند.

گالیانی درباره ضیافت شامی که دوشنبه شب با آنچلوتی داشت، هم گفت: آنچلوتی آشپز خارق‌العاده‌ای است و برای ما غذای خوشمزه‌ای درست کرد. ما هنوز نمی‌دانیم که چه اتفاقی خواهد افتاد اما باز هم یکدیگر را خواهیم دید. به نظر من که کارلو ناراحت نیست.

آنچلوتی دوشنبه شب از سمت مربیگری رئال‌مادرید اخراج شد و گفته شده است که بابت فسخ قراردادش با کهکشانی‌ها از سوی این باشگاه، غرامتی معادل 4 میلیون یورو گرفته است.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon