هدف نتانیاهو از تاسیس وزارت قدس طرد اجباری فلسطینیان از قدس است

هدف نتانیاهو از تاسیس وزارت قدس طرد اجباری فلسطینیان از قدس است

خبرگزاری تسنیم: جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه تاکید کرد که تصمیم نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای تاسیس وزارت «امور قدس» مقدمه ای برای ارتکاب جنایت پاکسازی و طرد اجباری فلسطینیان از قدس است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، یوسف الحساینه گفت که تشکیلات خودگردان در برابر تصمیم نتانیاهو برای تاسیس وزارت قدس دو راه بیشتر ندارد؛ یا اینکه با آنچه در شهر قدس رخ می دهد مخالفت کرده و هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کند و یا اینکه این رخدادها را نادیده انگارد که در آن صورت اعتبار خود را در میان ملت فلسطین از دست خواهد داد.

الحساینه همچنین اظهار داشت که این تصمیم نتانیاهو استمرار تلاش های رژیم اشغالگر برای یهودی سازی شهر قدس، ادامه اقدامات مربوط به ریشه کنی فلسطینیان در قدس، اعمال مجازات های جمعی، مصادره اراضی فلسطینیان، لغو تابعیت ساکنان قدس و یورش به مسجد الاقصی و نیز حفر تونل ها در زیر مسجد الاقصی به عنوان مقدمه ای برای تخریب آن است.

وی گروه های ملی فلسطین را به اتحاد در برابر این جنایت های مکرر علیه شهر قدس و اتکا به اراده ملی و دفاع از ملت فلسطین و مقدسات آن فراخواند.

انتهای پیام/

 

 

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت