قول جدی رئیس صدا‌وسیما برای حمایت از تولیدات دفاع مقدسی

قول جدی رئیس صدا‌وسیما برای حمایت از تولیدات دفاع مقدسی

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: رییس سازمان صدا و سیما قول جدی برای حمایت از تولیدات دفاع مقدس داد و اینکه برای پخش تیزرهای تلویزیونی فیلمها در رسانه ملی همکاری گسترده ای خواهند داشت.

صبح امروز 6 خردادماه، جمعی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان سینمای ایران، با محمد سرافراز رئیس سازمان صدا و سیما دیدار کردند. در این نشست که محمد سرافراز و پورمحمدی معاون سیما حضور داشتند، صحتبهایی هم درباره‌ی فیلم‌های تاریخی، دفاع مقدس مطرح شده است. دیگر اینکه تصمیم بر این شده است که شورای مشترکی بین مدیران صدا و سیما و سینماگران شکل بگیرد تا تعامل بین صدا و سیما و اهالی سینما بیشتر شود.

در این جلسه محمدرضا شرف‌الدین مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز حضور داشت.

شرف الدین در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به مهم ترین محورهای این نشست صمیمیانه گفت: در این نشست هر کدام از دوستان سینمایی، انتظاراتشان را به عنوان نماینده بخشی از سینمای ایران اعلام کردند و به استحضار رئیس سازمان صدا و سیما رساندند. در این جلسه مطرح شد که سینما و تلویزیون اگر تعامل مثبتی داشته باشند، این تعامل می تواند باعث رشد هر دو بخش شود و در غیر این صورت هرکدام آسیب خواهند دید.

وی با اشاره به اظهاراتش در این نشست گفت: عمده صحبتهای من در مورد سبک زندگی است که در تلویزیون به مردم منتقل می شود. چون رسانه ملی باید ها و نبایدهای ملی را مطرح می کند. اینکه کلیت رسانه ملی نباید محدود به شهر تهران شود هم یکی دیگر از مسائلی بود که در این جلسه مطرح شد. تلویزیون باید در اختیار خرده فرهنگهای ملی و خواسته‌های آنها هم باشد. وقتی صدا و سیما اینگونه شد محور وحدت ملی می‌شود و ملت هم صدا و سیما را از آن خود خواهند دانست.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس با اشاره به حضور چند ماهه سرافراز بر مسند ریاست سازمان صدا و سیما گفت: حوزه بین الملل و برون مرزی صدا و سیما از جمله بخشهایی بود که با مدیریت آقای سرافراز موفق عمل کرد و این بخش در زمان مدیریت وی، توانست نقصانهای وزارت خارجه را هم به دوش بکشد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از آمدن ایشان امیدوار بودیم که چند خط مدیریتی در سازمان صداو سیما تقویت شود از جمله تولیدات مقاومت، بیداری اسلامی، تحولات منطقه، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

شرف الدین تاکید کرد: رییس سازمان صدا و سیما قول جدی برای حمایت از تولیدات دفاع مقدس داد و اینکه برای پخش تیزرهای تلویزیونی فیلمهای در رسانه ملی همکاری گسترده ای خواهند داشت.

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس در مورد تولیدات مشترکی که این انجمن با رسانه ملی دارد گفت: «آرام میگیرم» و «کیمیا» دو پروژه مشترکی است که انجمن در دوره ریاست آقای ضرغامی شروع کرد و هنوز ادامه دارد و مشغول فیلمبردای است.

انتهای‌پیام/

پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی
اخبار روز فرهنگی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
رازی
مادیران
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
triboon
گوشتیران
رایتل