ورود بازرسان غربی به حوزه نظامی ایران جاسوسی است


ورود بازرسان غربی به حوزه نظامی ایران جاسوسی است

خبرگزاری تسنیم: فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه ورود بازرسان غربی به حوزه نظامی ایران جاسوسی می‌دانیم گفت: مسائل نظامی و‌دفاعی به ویژه پیشرفت‌های موشکی ایران هیچ‌گاه مورد مذاکره قرار نمی‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سردارسرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در جمع بسیجیان و ایثارگران اشکنان لامرد که در حسینیه اعظم این شهر گردهم آمده بودند اظهارداشت: سربازان دیپلماسی ایران اسلامی که افرادی مورد اعتماد هستند باید به کلام رهبری توجه خاص داشته باشند و از منافع امت اسلامی و حقوق هسته‌ای مردم ایران دفاع کنند.

فرمانده سپاه فجر استان فارس در مورد تفاهمنامه اخیر هسته‌ای ایران با 5+1 گفت: آمریکایی‌ها و کشورهای غربی قصد ایجاد اختلاف‌نظر و دو قطبی کردن مردم ایران بر سر خواستن یا نخواستن فن‌آوری هسته‌ای هستند.

وی بیان کرد: تمام گروه‌ها با توجه به سخنان مقام معظم‌رهبری بر حق هسته‌ای مردم تاکید دارند و نمی‌گذارند خاطرات تلخ قطع نامه‌های ننگین دوران ستم‌شاهی تکرار شود.

غیب‌پرور با بومی دانستن صنعت هسته‌ای در ایران گفت: ایرانی‌ها علوم هسته‌ای خود را از هیچ کشوری گدایی نکرده‌اند و تمام این پیشرفت‌ها با تلاش و مجاهدت دانشمندان جوان و متعهد به دست آمده است و مسئولان باید از این دستاورد بزرگ حراست کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به روحیه انسان‌دوستی مردم ایران بیان‌ کرد: ملت ایران در هر کجای این عالم صدای مظلومی را بشنود به کمک او می شتابند و این منحصر به عراق و یمن و فلسطین نیست.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: حس انسان دوستی و بشر دوستی مردم ما نیز تنها برای مسلمانان نیست بلکه مربوط به کل بشریت است واگر امروز کمک‌های مردم ایران نبود دشمن با سوء استفاده از جنگ‌های نیابتی خود را به مرزهای دیگر کشورهای اسلامی نزدیک کرده بود.

غیب‌پرور با اشاره به اتحاد و یکپارچگی شیعه و سنی در کشورهای اسلامی علیه تکفیری‌ها و تروریست‌ها گفت: مردم مسلمان ومظلوم یمن و عراق که این روزها زیر آتش بمب‌های امریکایی آل سعود به شهادت می‌رسند تنها از شیعیان نیستند بلکه اهل سنت نیز در برخی از این کشورها بیشترین شهید را در مقابله با تکفیری‌ها داده است.

غیب‌پرور همچنین با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس از گردان حضرت رسول(ص) اشکنان به عنوان گردانی پیشتاز در عرصه دفاع از کشور یاد کرد و گفت: خاطره دلاورمردی‌های رزمندگان و ایثارگران گردان حضرت رسول(ص) اشکنان و شجاعت‌های شهدای آن هیچ‌گاه از خاطره مردم پاک نمی‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی از عموم بسیجیان خواست با حفظ بصیرت و هوشیاری و با انتخابی آگاهانه،افرادی را انتخاب کنند که تصمیمات آنان سبب تقویت ارزش‌ها و ارمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

غیب‌پرور خاطرنشان کرد: افرادی که با انقلاب و نظام قهرند، حق ورود به انتخابات را ندارند و این اجازه حضور هیچ‌گاه به آنان داده نمی‌شود.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon