پایه‌های مالیاتی برای تحقق درآمد مالیاتی افزایش نمی‎یابد


پایه‌های مالیاتی برای تحقق درآمد مالیاتی افزایش نمی‎یابد

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور مالیاتی استان همدان با اشاره به افزایش درآمد مالیاتی مصوب همدان در سال ۹۴ گفت: برای تحقق درآمد مالیاتی، پایه‌های مالیاتی افزایش نمی‏‌یابد.

محمد خلیفه در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم درهمدان، با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی استان همدان در سال 94 نسبت به سال گذشته با افزایش مواجه بوده است، اظهار داشت: این افزایش بیشتر از میانگین کشوری بوده و مذاکرات در زمینه تعدیل این درآمدها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه درآمدهای مالیاتی استان همدان در سال 94 نزدیک به 50 دصد افزایش داشته است، عنوان کرد: این در حالی است که درآمد مالیاتی در سطح کشور به صورت متوسط 25 درصد افزایش داشته است.

خلیفه با تاکید بر اینکه به دنبال افزایش پایه‎های مالیاتی برای وصول درآمد مالیاتی نیستیم، تصریح کرد: از سال گذشته شناسایی و کشف منابع جدید برای وصول درآمد در استان همدان آغاز شده که از امسال این روند تشدید شده است.

وی تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا افراد و واحدهایی که تاکنون مالیات پرداخت نکرده‎اند شناسایی کرده و پرونده اخذ مالیات برای انها تشکیل شود تا بتوان درآمد مالیاتی مصوب امسال را بدون فشار به واحدهای صنفی و صنعتی محقق کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی همدان با اشاره به آغاز ارائه اظهارنامه مالیاتی از ابتدای خرداد ماه امسال نیز گفت: مودیان مالیاتی از ابتدای خرداد ماه ارائه اظهارنامه مالیاتی را آغاز کرده و این روند در حال حاضر نیز ادامه دارد.

وی بیان کرد: با توجه به توسعه خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور و به منظور تکریم ارباب رجوع و تسریع امور مودیان مالیاتی، مودیان می‎توانند اظهارنامه‌های مالیاتی خود را به صورت الکترونیکی ارائه دهند.

خلیفه عنوان کرد: سامانه عملیات الکترونیکی مودیان سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی http://tax.gov.ir برای ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی به صورت الکترونیکی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد: درج صحیح و کامل اطلاعات مودیان در اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی، کلید برخوردار از تسهیلات مالیاتی بوده و مودیان مالیاتی می‎توانند ضمن ارائه الکترونیکی اظهارنامه‌ها مالیات خود را نیز به صورت الکترونیکی پرداخت کنند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon