محور ارتباطی خلخال به فیروزآباد هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد


محور ارتباطی خلخال به فیروزآباد هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری تسنیم: فرماندار شهرستان خلخال گفت:‌ براساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده محور ارتباطی خلخال به فیروزآباد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خلخال، علی نظری صبح امروز در بازدید از محور ارتباطی خلخال به فیروزآباد اظهار داشت: در حال حاضر این پروژه مهم در شهرستان خلخال با جدیت دنبال می‌شود و عملیات اجرایی آن توسط پیمانکار پروژه در حال اجرایی شدن بوده که براساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده این راه ارتباطی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شهرستان خلخال این پروژه را یکی از پروژه‌های اساسی و زیربنایی در شهرستان خلخال برشمرد و گفت:‌ به لحاظ اهمیت این پروژه فرمانداری شهرستان همکاری و حمایت لازم را از پیمانکار این پروژه تا زمان بهره‌برداری انجام می‌دهد تا در زمان مورد نظر شاهد افتتاح و استفاده مردم از این محور ارتباطی اصلی در شهرستان خلخال باشیم.

وی افزود: در حال حاضر این محور ارتباطی برای تردد وسایل نقلیه مسدود شده و تا زمان بهره‌برداری از این پروژه برای حفظ سلامت افراد مشغول کار در این مورد و نیز جلوگیری از هرگونه خسارت وارده به آسفالت در حال اجرا و تاسیسات زیربنایی هم از سمت خلخال و هم از سمت فیروزآباد بسته شده است تا بتوانیم شاهد اجرایی و عملیاتی شدن مطلوب این پروژه ارتباطی باشیم.

نظری تصریح کرد:‌ این راه اصلی 8 کیلومتر و 780 متر طول داشته که کار آسفالت قطعه نخست آن به طول 11 کیلومتر به اتمام رسیده و آماده بهره‌برداری است و قطعه 3 این پروژه نیز در حال اجرای لایه دوم آسفالت به طول 7 کیلومتر است.

فرماندار شهرستان خلخال مجموع طول قطعات یک تا 3 این پروژه را 27 کیلومتر دانست و بیان کرد:‌ با تامین اعتبارات مورد نیاز قطعه 4 و کمربندی شهر خلخال نیز تکمیل شده و مردم خلخال می‌توانند با ایمنی بیشتری از این محور ارتباطی عبور می‌کنند.

وی با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده از سوی پیمانکار پروژه اظهار کرد:‌ تلاش می‌کنیم تا با پیگیری‌های لازم در زمینه رفع مشکلات این پروژه مهم شهرستان خلخال زمینه‌های رفع آنها را فراهم آورده و این پروژه را تا هفته دولت امسال به بهره‌برداری برسانیم تا شاهد تردد ایمن مسافران و مردم خلخال از این محور و رضایتمندی آنها باشیم.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon