همایش ورزش، جوانان و محیط زیست برگزار شد

همایش ورزش، جوانان و محیط زیست برگزار شد

خبرگزاری تسنیم: همایش ورزش، جوانان و محیط‌زیست صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، همایش ورزش، جوانان و محیط زیست از ساعت 9 صبح امروز (پنجشنبه - 7 خردادماه 94) در هتل المپیک برگزار شد.

معصومه ابتکار، رئیس سازمان محیط زیست در ابتدای این همایش در خصوص محیط زیست، از بین رفتن آن، گرم شدن زمین و ... صحبت‌هایی انجام داد.

در ادامه محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان در مورد اقدامات ورزشکاران در حمایت از محیط زیست و کارهایی از قبیل درج عکس یوزپلنگ روی پیراهن تیم ملی در مسابقات جام جهانی 2014 و اینکه چقدر این اقدامات ورزشکاران در جامعه تأثیرگذار است، صحبت‌هایی کرد.

میهمانان ورزشی حاضر در این مراسم افرادی چون ابراهیم جوادی، پیشکسوت کشتی ایران، یوسف کرمی، لیلا رجبی، اکرم خدابنده، کیانوش رستمی، بهداد سلیمی و حمید سوریان تشکیل می‌دادند.

رؤسای فدراسیون‌های حاضر در این مراسم نیز علی مرادی، سیدمحمد پولادگر، فضل‌الله باقرزاده و ... بودند که در بین آنها از پولادگر، مرادی و سعادتی، سرپرست فدراسیون تنیس‌روی‌میز به خاطر توجه به محیط زیست با اهدای تندیس تقدیر شد. 

در بین استان‌های فعال در حفظ محیط زیست نیز از فرامرز کیانی‌زاده، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان و گل‌محمدی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان البرز با اهدای تندیس تقدیر به عمل آمد. 

آندرانیک تیموریان نیز به عنوان سفیرمحیط زیست در اواخر این همایش در سالن حاضر شد. اکرم خدابنده در اواخر مراسم مرامنامه ورزش و سازمان محیط زیست را خواند و یک مرامنامه نیز بین وزیر ورزش و رئیس سازمان محیط زیست امضا شد. ضمن اینکه در پایان مراسم از بهداد سلیمی و کیانوش رحمتی، وزنه‌برداران کشورمان با اهدای جوایزی تقدیر شد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon