همدلی مجلس و دولت منجر به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت شد


همدلی مجلس و دولت منجر به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت شد

خبرگزاری تسنیم: نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در سایه همدلی مجلس و دولت بوده است که برای این طرح یک‌درصد از ارزش افزوده، ۵درصد عوارض خودروهای وارداتی و نیز از محل هدفمندی یارانه‌ها اعتبار تخصیص یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، منصور حقیقت‌پور در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان 32 تخت‌خوابی نمین،‌ اظهار داشت: در جلسه‌ای که نمایندگان مجلس با رهبر انقلاب داشتند، ایشان بر تفاهم و همدلی قوا تأکید کردند چرا که اگر همدلی و هکاری بین بخش‌های مختلف نظام نباشد، قطعاً پروژه‌های عمرانی و ملی در کشور به سرانجام نمی‌رسد.

وی گفت: کشور ایران در شرایط حساس سیاسی و منطقه‌ای قرار گرفته، چرا که بعد از گذشت 36 سال از انقلاب و مبارزه و جهاد در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هم‌اکنون ایران در سطح منطقه به یک قدرت بزرگ تبدیل شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل،‌ نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: هر حکومتی و کشوری اگر به جایگاه ایران در خاورمیانه احترام نگزارد قطعاً اقداماتش محکوم به شکست خواهد بود و چاره‌ای ندارند جز اینکه به توانمندی ملت ایران احترام گزارده و حقوق مردم ایران را باور داشته باشند.

حقیقت‌پور با بیان اینکه این قدرت در سایه انقلاب و ولایت فقیه به وجود آمده است، تصریح کرد: برای مقابله با گروه تروریستی داعش حدود 30 کشور با هم متحد شدند ولی نتوانستند معادل یک درصد از قدرت ایران در مقابله با داعش را نشان دهند که اراده الهی بر حاکمیت مستضعفین در جهان است.

وی بیان کرد: لازمه عبور از این بحران، تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه است و در داخل کشور نیز حفظ توان داخلی،‌ وحدت و هم‌افزایی قوا می‌تواند ایران را در مسیر پیشرفت قرار دهد  که این موضوع همیشه مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در سایه همدلی مجلس و دولت بوده است که برای این طرح طبق درخواست وزارت بهداشت، یک درصد از ارزش افزوده، 5 درصد عوارض خودروهای وارداتی و نیز از محل هدفمندی یارانه‌ها با تصویب مجلس اعتبار تخصیص یافت.

حقیقت‌پور افزود: احداث بیمارستان 32 تخت‌خوابی شهرستان نمین از نیازها و درخواست‌های اصلی مردم این شهرستان بود که خوشبختانه با لحاظ اعتبار اولیه این بیمارستان کلنگ‌زنی شد که امیدواریم با سرعت عملیات اجرایی آن انجام شود.

وی گفت: 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای پروژه آب‌رسانی به منطقه شهرستان نمین، 250 میلیون تومان برای توسعه درمانگاه آبعلی که از توابع نمین است تخصیص یافته است که امروز بازدیدی از پروژه آب‌شرب بخش عنبران داشتیم که در حال اجرا است.

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل،‌ نیر،‌ نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: کلنگ‌زنی درمانگاه تأمین اجتماعی نمین و احداث سالن ورزشی طبقاتی در شهر آبعلی از دیگر پروژه‌های شهرستان نمین است که در آینده نزدیک اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon