آمریکا از اقدام عربستان سعودی علیه حزب‌الله لبنان استقبال کرد

آمریکا از اقدام عربستان سعودی علیه حزب‌الله لبنان استقبال کرد

خبرگزاری تسنیم: واشنگتن از تصمیم رژیم ریاض به تحریم ۲ تن از مقامات ارشد حزب‌الله لبنان به اتهام آنچه که «مداخله در امور یمن و سوریه» ادعا شده است، استقبال کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «الریاض»، وزارت خزانه‌داری آمزیکا، دیروز در بیانیه‌ای از تصمیم عربستان سعودی برای تحریم 2 تن از رهبران ارشد حزب‌الله لبنان استقبال و تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است «این دو رهبر ارشد حزب‌الله تروریست هستند و بر عملیات‌های خرابکارانه در خاورمیانه نظارت دارند.»

وزارت خزانه‌داری آمریکا با ابراز خرسندی از تحریم دو تن از رهبران حزب‌الله لبنان توسط عربستان سعودی، این اقدام سعودی‌ها را نشان‌دهنده همکاری مستحکم بین دو کشور در زمینه مبارزه با تروریسم و تبادل اطلاعات عنوان کرد و افزود واشنگتن به همکاری با شرکای بین‌المللی خود علیه فعالیت‌های حزب‌الله در داخل و خارج لبنان ادامه خواهد داد.

طبق بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، «خلیل یوسف حرب» و «محمد قبلان» از مقامات ارشد حزب‌الله لبنان که تحت تحریم های عربستان قرار گرفته‌اند، همچنین از آگوست 2013 در آمریکا ممنوع‌الفعالیت شده‌اند.

لازم به ذکر است برخی رژیم‌های مرتجع عربی در موضعی همسو با مواضع رژیم صهیونیستی، طی ماه‌های اخیر شماری از لبنانی‌های طرفدار حزب‌الله را از این کشورها اخراج کرده‌اند.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار بین الملل
اخبار روز بین الملل
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon
طبیعت
پاکسان