اختصاص منابع دولتی به پروژه قطار شهری کرمانشاه

اختصاص منابع دولتی به پروژه قطار شهری کرمانشاه

خبرگزاری تسنیم: استاندار کرمانشاه گفت: تزریق منابع مالی پروژه قطار شهری کرمانشاه از منابع دولتی در سفر هیئت دولت به این استان قابل پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، ابراهیم رضایی بابادی در مراسم رونمایی از آرم سازمان قطار شهری استان که امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پروژه قطار سبک شهری به عنوان دستاوردی ارزشمند برای رفع بسیاری از مشکلات حمل و نقل مردم باید در سریع‌ترین زمان ممکن به نتیجه برسد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به توقف اجرای طرح مونوریل و آغاز عملیات ساخت قطار سبک شهری در کلانشهر کرمانشاه افزود: با تصمیم هیئت مدیره طرح قطار شهری کرمانشاه در شورای عالی ترافیک پس از کار کارشناسی تصویب شد و عملیات اجرای آن در کمال آرامش ادامه دارد.

رضایی بابادی تزریق منابع مالی پروژه قطار شهری کرمانشاه از منابع دولتی در سفر هیئت دولت را از موارد قابل پیگیری عنوان و بیان کرد: شهر کرمانشاه به واسطه ظرفیت و گستردگی طولی به چنین پروژه‌ای نیاز داشت و کار قبلی با عنوان مونوریل به هیج وجه مورد تایید کارشناسان واقع نشد.

وی عملکرد سازمان قطار شهری استان کرمانشاه در طراحی آرم جذاب برای این سازمان را سرمنشا تحولات تازه برای طراحی‌های منحصر به فرد در دیگر ادارات بیان و اظهار کرد: بسیاری از آرم‌های طراحی شده در سطح شهر وضعیت آشفتگی بصری برای مردم ایجاد کرده است.

رضایی بابادی حمایت از طراحی‌های زیبا و منحصر به فرد برای آرم و نشان‌های ادارات را از موارد قابل توجه و مشمول مساعدت مالی از سوی مجموعه استانداری دانست و افزود: باید در برنامه‌ای منسجم و با حرکتی نو  تمام گرافیست‌های برجسته شهر فعالیت قابل توجهی در تهیه طرح‌های ادارات شهر با ارائه ایده‌های برتر در این زمینه داشته باشند.

استاندار کرمانشاه ابراز امیدواری کرد با شروع طراحی‌های نو و جدید در آرم‌های ادارات تحولی لذتبخش در این زمینه به وجود آید.

وی خدمت ارزشمند به مردم در قالب اتمام و بهره‌برداری از پروژه قطار شهری را تعهد استانداری به این شهر دانست و بیان کرد: در این زمینه از تمام تجربیات و توانایی‌های موجود استفاده و فاز نخست این پروژه در حداقل زمان ممکن به نتیجه می‌رسد.

رضایی بابادی شروع عملیلات اجرایی زیرگذر پروژه قطار شهری را شهریور ماه امسال دانست و افزود: این پروژه بستری مناسب برای اشتغالزایی تعداد زیادی از جویندگان کار در استان کرمانشاه را فراهم می‌کند.

انتهای پیام / ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon