تلفات سنگین تروریست‌های مزدور رژیم صهیونیستی در درعا و قنیطره

تلفات سنگین تروریست‌های مزدور رژیم صهیونیستی در درعا و قنیطره

خبرگزاری تسنیم: منابع سوری از ضربات کوبنده نیروهای ارتش به مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی تکفیری مورد حمایت رژیم صهیونیستی در حومه درعا و قنیطره خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی در درعا اعلام کرد عملیات نیروهای ارتش علیه مخفیگاه‌های گروه‌های تروریستی در حومه شمال غربی به هلاکت شمار زیادی از تروریست‌ها و انهدام دو خمپاره انداز و انواع جنگ افزارهای آنها در جنوب شهرک کفرشمس منجر شده است.

این منبع همچنین از خسارت‌ها و تلفات سنگین تروریست‌ها در عملیات کوبنده نیروهای ارتش علیه مخفیگاه‌های گروه‌های تکفیری در تپه‌های شمالی روستای زمرین در حومه شمال غربی درعا خبر داد. روز گذشته نیز 30 تروریست در این منطقه به هلاکت رسیده بودند.

منبع سوری افزود نیروهای ارتش سوریه در عملیات دقیق علیه کانون‌های تروریست‌های جبهه النصره در اردوگاه آوارگان و اطراف ام‌الدرج در حاره البجابجه و شمال مدرسه پسرانه محله درعا البلد، شماری از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

روز گذشته نیز دو مخفیگاه سرکردگان گروه‌های تروریستی تکفیری در محله درعا البلد منهدم شد.

در حومه غربی استان قنیطره هم، نیروهای ارتش سوریه در عملیات ویژه علیه مراکز تجمع گروه‌های تروریستی مرتبط با رژیم اشغالگر اسرائیل و رژیم‌های آل سعود و آل ثانی، شمار زیادی از تروریست‌ها را به هلاکت رساندند.

در این عملیات که در روستای الحمیدیه یکی از گذرگاه‌های اصلی نفوذ تروریست‌های مزدور صورت گرفت، سلاح‌ها و مهمات تروریست‌ها منهدم شد. تروریست‌های مزدور از حمایت‌های رژیم صهیونیستی برخوردار هستند و مجروحان آنها در بیمارستان‌های این رژیم مداوا می‌شوند و پس از درمان و بهبودی برای ادامه اقدامات تروریستی به سوریه بازمی‌گردند.

انتهای پیام/*

پربیننده‌ترین اخبار ویژه نامه‌ها
اخبار روز ویژه نامه‌ها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی