تقابل کمانداران ایرانی در مرحله یک شانزدهم نهایی و صعود مقتدرانه زهرا نعمتی

تقابل کمانداران ایرانی در مرحله یک شانزدهم نهایی و صعود مقتدرانه زهرا نعمتی

خبرگزاری تسنیم: در دومین روز از مسابقات جهانی تیراندازی با کمان، زهرا نعمتی به جمع ۱۶ کماندار برتر صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از مسابقات جام جهانی تیراندازی با کمان که در ترکیه برگزار می‌شود، امروز در بخش ریکرو مردان صادق اشرفی با نتیجه 6 بر4 برابر نماینده فرانسه شکست خورد و در رده 57 ایستاد.

در بخش ریکرز زنان نیز فریده میرزایی از چین تایپه شکست خورد و پنجاه و هفتم شد. همچنین زهرا نعمتی با نتیجه 6 بر 2 نماینده استرالیا را شکست داد و سپس نماینده ژاپن را از پیش رو برداشت و عصر امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی با نماینده آلمان روبرو می‌شود.

در کامپوند مردان یاسر عمویی پس از پیروزی بر نماینده اتریش عصر امروز در مرحله یک شانزدهم با اسماعیل عبادی دیگر نماینده کشورمان دیدار می‌کند.

در این بخش امیر کاظم‌پور و مجید قیدی هر دو از ایران برابر هم قرار گرفتند که در این دیدار کاظم‌پور به برتری رسید اما در مرحله بعد برابر حریفی از ترکیه شکست خورد و در مکان 33 قرار گرفت.

در کامپوند زنان نیز ویدا هنرمند ابتدا با نتیجه 133 بر 132 برابر آلمان به پیروزی رسید و در دور بعد با نتیجه 140 بر 132 برابر کرواسی شکست خورد.

همچنین افسانه شفیعی که در دور اول استراحت داشت در دور بعد و در یک بازی نزدیک با نتیجه 140 بر 139 مقابل ایتالیا مغلوب شد.

مریم رنجبر دیگر نماینده کشورمان 142 بر 137 برابر نماینده هلند به برتری دست یافت و سپس نماینده لهستان را 142 بر 141 شکست داد. ا و در مرحله یک شانزدهم نهایی با نماینده اسپانیا دیدار خواهد کرد.

سکینه قاسم‌پور نیز در مرحله نخست برابر کمانداری از هند شکست خورد.

در بخش ریکرو میکس تیم ایران در بین 40 تیم شرکت کننده در رده 26 قرار گرفت.

در بخش کامپوند تیمی مردان تیم ملی کشورمان با ترکیب اسماعیل عبادی، یاسر عمویی و مجید قیدی فردا برابر هلند به میدان خواهد رفت و تیم کامپوند زنان نیز با هند دیدار خواهد کرد.

در بخش کامپوند میکس نیز تیم کشورمان با نتیجه 156 بر 151 برابر اسلوونی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار ورزشی
اخبار روز ورزشی
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon