نمایشگاه کتاب سیره حضرت امام‌(ره) در استان مرکزی برگزار می‌شود


نمایشگاه کتاب سیره حضرت امام‌(ره) در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی گفت: به‌منظور تبیین اندیشه‌های امام راحل برای نسل جوان تعداد ۶۷ کتابخانه فعال در سطح استان مرکزی پذیرای نمایشگاه کتاب سیره حضرت امام‌خمینی(ره) می‌شود.

امین کمالوندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به سالروز بزرگداشت امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: برای آشنایی جوانان با اندیشه‌های متعالی حضرت امام‌خمینی(ره) باید هر دستگاهی به فراخور حوزه کاری خود فعالیت‌هایی را انجام دهد.

وی لزوم تبیین اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی(ره) را در جامعه ضروری دانست و افزود: بایستی به نحوی سیره بزرگانی مانند حضرت امام‌خمینی(ره) را مورد مطالعه قرار دهیم که خدا محوری در تمامی کارهای روزمره و اجتماعی تبدیل به رکن اصلی شود.

مدیرکل نهادکتابخانه‌های عمومی استان مرکزی تصریح کرد: جوانان جامعه کنونی باید به عنوان ادامه دهنده راه حضرت امام‌خمینی(ره) در مقابل دسیسه‌های دشمنان ایستادگی کرده و ایران اسلامی را به قله‌های عزت و افتخار برساند و این مهم با تبیین اندیشه‌ها و سیره حضرت امام‌خمینی(ره) مقدور می‌شود.

کمالوندی با اشاره به شخصیت حضرت امام‌خمینی(ره) گفت: امام راحل مردی بزرگ در تاریخ جهان بود که با هدایت‌ها و رشادت‌های خویش انقلابی را در جهان رقم زد که بستر تحولات عظیم دیگری در دنیای امروز شد.

وی افزود: آشنایی جوانان با اندیشه‌های حضرت امام‌خمینی(ره) از طریق کتاب میسر بوده و در این امر کتابخانه‌ها و فضاهای مطالعاتی نقش مهمی دارند چراکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام‌ خمینی(ره) و شناساندن ابعاد مختلف شخصیتی، سیره و منش ایشان برای جامعه امروز ضرورتی انکارناپذیر بوده و می‌توان با تحقق این مهم در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن ایستاد و فرهنگ اسلامی را ترویج داد.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی تصریح کرد: به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر جوانان با سیره حضرت‌ امام‌ خمینی(ره) در 67 کتابخانه سطح استان اقدام به برپایی نمایشگاه سیره حضرت امام‌خمینی(ره) در این ایام کردیم تا گامی باشد در راستای معرفی شخصیت والای امام راحل و نیز سبب ارتقاء فرهنگ مطالعاتی را فراهم سازد.

انتهای پیام/ ی

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon