جشنواره عکس جوان در استان قزوین برگزار می‌شود


جشنواره عکس جوان در استان قزوین برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم: رئیس امور هنری ارشاد قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جشنواره عکس جوان در استان قزوین برگزار می‌شود.

ناصر ایزدفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با اشاره به اینکه به مناسبت هفته جوان، برنامه‌های فرهنگی مختلفی تدارک دیده شده است، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه عکس در استان قزوین یکی از برنامه‌‌هایی است که در این هفته اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به محل برگزاری این نمایشگاه، بیان کرد: نمایشگاه عکس استان قزوین در مجتمع گالری هنری شهر قزوین برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند از آثار این نمایشگاه بازدید کنند.

رئیس امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اینکه انجمن سینمای جوان برگزاری نمایشگاه عکس استان را برعهده گرفته است، تصریح کرد: بسترهای برپایی این نمایشگاه توسط انجمن سینمای جوان استان ایجاد شده است.

ایزدفر با اشاره به آثار ارسال شده در این نمایشگاه، عنوان کرد: عکس‌هایی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود با محوریت هفته جوان و مباحث مربوط به جوانان است.

وی اظهار کرد: عکاسان استان قزوین می‌توانند آثار هنری خود را به این نمایشگاه ارسال کرده تا عکس‌های هنری این افراد در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شود.

رئیس امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در استان قزوین فرهیختگان و اندیشمندان بسیار زیادی وجود دارد که باید از ظرفیت این افراد در راستای رشد و پیشرفت فرهنگ و هنر این استان استفاده کرد.

ایزدفر با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف حوزه هنر این استان شناسایی شود، بیان کرد: باید بررسی‌ها و نظارت‌های خود را در حوزه‌های هنری افزایش داده تا نقاط ضعف این حوزه شناسایی و مشکلات موجود در عرصه‌های هنری استان برطرف شود.

وی افزود: رفع مشکلاتی که در حوزه فرهنگ و هنر استان وجود دارد، به افزایش مشارکت دستگاه‌های اجرایی نیازمند است.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon