طرح‌های استعدادیابی ورزشی در مدارس دخترانه قزوین اجرایی می‌شود


طرح‌های استعدادیابی ورزشی در مدارس دخترانه قزوین اجرایی می‌شود

خبرگزاری تسنیم: معاون ورزش و جوانان استان قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، طرح‌های استعدادیابی ورزشی در مدارس دخترانه قزوین اجرایی می‌شود.

افسانه حسن‌نایبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، اظهار داشت: به منظور شناسایی دانش‌آموزان مستعد، قرار است که طرح‌های استعدادیابی ورزشی در مدارس دخترانه استان قزوین اجرایی شود.

وی با بیان اینکه بانوان استان قزوین ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه‌های ورزشی دارند، بیان کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی‌ کرد که بتوان به بهترین شکل ممکن از ظرفیت‌های بانوان این استان در راستای رشد و پیشرفت ورزش بهره برد.

معاون بانوان ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به این موضوع که مربیان رشته‌های مختلف ورزشی در مدارس سطح استان مشغول به اجرای طرح‌های استعدادیابی هستند، تصریح کرد: مربیان و مسئولان طرح‌های استعدادیابی به صورت گسترده در مدارس استان قزوین مشغول اجرای این طرح هستند و دانش‌آموزان مستعد را در حوزه‌های مختلف ورزشی شناسایی می‌کنند.

حسن‌نایبی با بیان این نکته که تیم‌های ورزشی بانوان از ظرفیت‌های بسیار مناسبی برخوردار هستند، تأکید کرد: تیم‌های ورزشی بانوان از لحاظ فنی دارای کیفیت بسیار مناسبی هستند که در صورت حمایت مالی از آن‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلف ورزشی افتخارات متعددی را کسب کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید حامیان مالی و شرکت‌های صنعتی در عرصه‌های ورزشی سرمایه‌گذاری کنند، خاطرنشان کرد: جذب حامیان برای سرمایه‌گذاری در عرصه‌های ورزشی می‌تواند نقش بسزایی در رشد و پیشرفت ورزش استان قزوین ایفا کند که در همین راستا مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای افزایش جذب سرمایه در حوزه‌های ورزشی برنامه‌ریزی کنند.

معاون بانوان ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به این نکته که تیم تکواندو این استان به دنبال جذب حامی مالی است، اظهار کرد: تیم تکواندو این استان در صورت جذب سرمایه و حامی مالی در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ج

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon