شورای شهر، شهرداری توانمند برای اردبیل انتخاب کند


شورای شهر، شهرداری توانمند برای اردبیل انتخاب کند

خبرگزاری تسنیم: استاندار اردبیل گفت: هم اکنون شورای شهر اردبیل در یک امتحان بزرگ قرار گرفته و باید یک شهردار توانمند و قدر را برای شهر اردبیل انتخاب کند.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مجید خدابخش عصر امروز در جشن راه روشن و آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری اردبیل اظهار داشت: شهرداری اردبیل در سال گذشته اقدامات بسیار اساسی در راستای توسعه فضای سبز و عمران و آبادانی انجام داده و این امر باید در سال 94 نیز با جدیت دنبال شود.

وی تصریح کرد: افتتاح 35 پروژه عمرانی و خدمات شهری شهرداری اردبیل نشان از تلاش‌های مجدانه شورای شهر و شهرداری اردبیل دارد و افتتاح این پروژه‌ها در حاشیه شهر اردبیل یک نقطه قوت بوده که نشان از عدالت شورای شهر و شهرداری اردبیل در خدمات‌رسانی دارد.

استاندار اردبیل راه‌اندازی باغ جیرال در حاشیه شهر اردبیل را یک اقدام بسیار مثبت و مهم دانست و گفت: این امر شور و حال خاصی در حاشیه شهر اردبیل به وجود آورده که نیازمند قدردانی است.

خدابخش با بیان اینکه در سال گذشته به شهرداری اردبیل 240 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است، افزود: متاسفانه این اعتبار با توجه به انتظارات به‌حق مردم اردبیل بسیار کم بوده و این در حالی است که این اعتبارات یک سوم اعتبارات شهر ارومیه است.

وی با تشریح اینکه دولت امسال 50 میلیارد تومان به شهرداری اردبیل اختصاص داده است، بیان کرد: به یقین شهرداری باید با ایجاد درآمدهای پایدار در راستای توسعه و عمران و آبادانی شهر اردبیل و خدمات‌رسانی به شهروندان گام اساسی بردارد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل یکی از نیازهای اساسی شهر اردبیل را جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دانست و گفت: باید در این راستا شهرداری و شورای شهر اردبیل با تمام قوا و توان در راستای جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و مشارکت‌های مردمی گام بردارند.

خدابخش اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر اردبیل در یک سال گذشته برنامه‌ها و جشنوارهای مختلفی در راستای ایجاد شور و نشاط در بین اقشار مختلف مردم برگزار کرده‌اند که این امر یک اقدامی بسیار مثبت بوده که باید در سال 94 تداوم یابد.

انتهای پیام/

پربیننده‌ترین اخبار استانها
اخبار روز استانها
آخرین خبرهای روز
فلای تو دی
تبلیغات
همراه اول
رازی
شهر خبر
فونیکس
میهن
طبیعت
پاکسان
گوشتیران
رایتل
مادیران
triboon